Мачовете и спортът по телевизията днес, петък, 24 януари 2020

На 24 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за петък, 24.01.2020

СЗО: Китайският коронавирус все още не представлява глобална опасност

Индийски гуру идва в България Помага на Део да спре с наркотиците и дава енергия на Деси Добрева

Мария Захарова: Призоваваме България да работи с руските власти по случая Гебрев

Рекламна гавра с болките на хората Фалшиви герои са лицата от онлайн кампанията на „ Flexa Plus Optima”

САЩ спират временните визи за бременни жени

Намаляват таксата за хазартните игри (обзор) Налогът ще бъде 25% от разликата между залозите и раздадените печалби

Словашкият министър на екологията подаде оставка след пиянски скандал

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 24 януари 2020

Банките вдигат такси заради ниските лихви

Мерки за засилване контрола върху вноса на отпадъци обсъди министър Димитров с рециклиращия бизнес

Европейската комисия по конституционни въпроси одобри сделката за Брекзит

Младите плащат с 25% повече за обзаведено жилище Купувачите до 35 години предпочитат нови сгради

МВР загробило топкамера за джигити Седми месец не работи системата на магистрала „Люлин“

Тунелът на магистрала „Люлин“, на който допреди 7 месеца работеше британската система за засичане на средна скорост. Снимка: ТРУД

Над 60 000 нарушения на скоростта са засечени за последните 2 години

Пробват да снимат през отворен заден капак на новата патрулка

МВР е отказало да плати на британска фирма за поддръжка на единствената у нас система за засичане на средна скорост. Затова вече седми месец не работят камерите при тунела на магистрала “Люлин”, научи “Труд”.

Системата е от две двойки камери и сървър, монтиран на петия етаж в сградата на Дирекция на полицията в столичния квартал “Младост”. Купена е за 240 000 лева и е пусната експериментално през 2014 г. Започва да снима и през 2016 г. достига максимален капацитет от 30 000 заснети нарушения. Общо до злополучното є спиране през декември м.г. са засечени над 60 000 джигити. В “Пътна полиция” била създадена специална група, която да обработва снимките и да праща електронни фишове.

Целият процес спрял по две причини. Първо от британската фирма, която държи лиценза на софтуера, поискали сума, която се сторила висока на нашите шефове от КАТ. И второ – връзките и системите в МВР, към които спадал и злополучният сървър на петия етаж, са защитени още от времето на студената война.

И така, вместо да бъде платена някаква сума от порядъка на 40 000-50 000 лв., вътрешното ведомство спряло системата, която може да носи до 2-3 млн. лв. приходи в държавната хазна.

Това е поредното безобразие на тема камери в КАТ. Както писа “Труд” вчера, в новите патрулки не могат да се монтират мобилните снимащи радари, тъй като стъклата на автомобил КИА са с различен наклон и друг кварцов състав от тези на досегашните коли “Опел”. Според специалисти било невъзможно да се снима от капака или покрива на патрулката. Предстоят проби камерата да се монтира отзад в полицейския автомобил и той да застава край пътя с отворен заден капак.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. „МВР загробило топкамера за джигити Седми месец не работи системата на магистрала“ …………….Браво на МВР!…………….Само така катаджиите няма да бъдат заснети как прибират рушветите……….Още веднъж: Браво!

  2. Ако приходите отиваха по сметка на МВР или КАТ, нямаша да е така. За съжаление всички приходи от всички такси и глоби отиват в държавната хазна и там се разпорежда „Един“ дето трябва да му целуваш „Нещо“ за да ти отпусне някой лев .

  3. Kade e shefut na KAT ? I den ne tryabva da mine v takava situaciya … te celi 7 meseca minali… Uzhas!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.