Съветник на Белия дом отхвърли информациите за пробив в търговските преговори с Китай

Министър Петя Аврамова: Изграждането на магистрала „Хемус“ е необратим процес

Две катастрофи с луксозни автомобили на столичния бул. „България“

Снимка на яйце детронира Кайли Дженър в инстаграм

Реставрираха второ знаково сграфито пано във Велико Търново Монументалната творба е на Григор Спиридонов от 1974 година

Пожар обхвана три къщи в центъра на Габрово

Над 2 мил. протестиращи ще залеят утре Атина

Сградата на Община Стара Загора ще бъде санирана с европейски средства

Жесток побой заради неприличен жест на оживен булевард във Варна

Интензивен е трафикът на „Капитан Андреево“

Иманяри два века търсят златото на Вълчан воевода Край Ропотамо лилиите не са единственото съкровище

Ало-измамници примамват с обещания за интервю по телевизията

И италианският град Матера става официално Европейска столица на културата

Пентагонът: Две трети от военните съоръжения в САЩ са застрашени от климатичните промени

Заличена юридически е фермата в Болярово, където имаше съмнение за чума

МВР загробило топкамера за джигити Седми месец не работи системата на магистрала „Люлин“

Снимка: ТРУД, архив

Над 60 000 нарушения на скоростта са засечени за последните 2 години

Пробват да снимат през отворен заден капак на новата патрулка

МВР е отказало да плати на британска фирма за поддръжка на единствената у нас система за засичане на средна скорост. Затова вече седми месец не работят камерите при тунела на магистрала “Люлин”, научи “Труд”.

Системата е от две двойки камери и сървър, монтиран на петия етаж в сградата на Дирекция на полицията в столичния квартал “Младост”. Купена е за 240 000 лева и е пусната експериментално през 2014 г. Започва да снима и през 2016 г. достига максимален капацитет от 30 000 заснети нарушения. Общо до злополучното є спиране през декември м.г. са засечени над 60 000 джигити. В “Пътна полиция” била създадена специална група, която да обработва снимките и да праща електронни фишове.

Целият процес спрял по две причини. Първо от британската фирма, която държи лиценза на софтуера, поискали сума, която се сторила висока на нашите шефове от КАТ. И второ – връзките и системите в МВР, към които спадал и злополучният сървър на петия етаж, са защитени още от времето на студената война.

И така, вместо да бъде платена някаква сума от порядъка на 40 000-50 000 лв., вътрешното ведомство спряло системата, която може да носи до 2-3 млн. лв. приходи в държавната хазна.

Това е поредното безобразие на тема камери в КАТ. Както писа “Труд” вчера, в новите патрулки не могат да се монтират мобилните снимащи радари, тъй като стъклата на автомобил КИА са с различен наклон и друг кварцов състав от тези на досегашните коли “Опел”. Според специалисти било невъзможно да се снима от капака или покрива на патрулката. Предстоят проби камерата да се монтира отзад в полицейския автомобил и той да застава край пътя с отворен заден капак.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. „МВР загробило топкамера за джигити Седми месец не работи системата на магистрала“ …………….Браво на МВР!…………….Само така катаджиите няма да бъдат заснети как прибират рушветите……….Още веднъж: Браво!

  2. Ако приходите отиваха по сметка на МВР или КАТ, нямаша да е така. За съжаление всички приходи от всички такси и глоби отиват в държавната хазна и там се разпорежда „Един“ дето трябва да му целуваш „Нещо“ за да ти отпусне някой лев .

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.