Футуристичният дизайн е съчетан със здравина и надеждност
Цветни дисплеи и нов интериор
Преминалият през фейслифт пикап Isuzu D-Max вече е в България с нов облик, по-комфортен интериор и подобрени системи за подпомагане на управлението, като отговаря на най-високите изисквания за ефективност, безопасност и комфорт.
Японският производител, който има над 100 години опит, превърна новия модел D-Max в мощна машина с футуристичен дизайн, която се отличава със своята здравина, надеждност и приспособимост. Тези качества правят класическия пикап подходящ както за работни задачи, така и за офроуд приключения.
Основните новости и подобрения на пикапа включват елементи по екстериора и интериора, информационно-развлекателната система и технологиите за подпомагане на водача. Под капака продължава да работи добре познатият 1,9-литров турбодизелов четирицилиндров двигател с мощност от 164 к.с. и максимален въртящ момент 360 Нм, който осигурява икономичност и ефективност.
Пикапът има гените на камион и излъчва мъжественост и сила, подчертани от внушителния му дизайн, широкия корпус и ъглови форми. Новата предна броня, към която е добавен т.нар. „въздушен канал“ за подобряване на аеродинамиката, както и обновената врата на багажния отсек с по-голям горен спойлер, намаляват съпротивлението и шума за повече комфорт.
Обновеният преден капак и модерният 3D дизайн на решетката на радиатора подсилват футуристичното излъчване на пикапа, докато стилните му 18-инчови алуминиеви джанти с шест двойки спици във V-образна форма създават усещането за движение, дори когато автомобилът е неподвижен. Новите Bi-LED фарове при по-високите нива на оборудване, както и задните комбинирани LED светлини в нов тристепенен дизайнерски мотив с форма на разперени крила, подчертават стила и осигуряват подобрена видимост и безопасност при всякакви условия.
Подобренията в интериора включват висококачествени материали и набор от интуитивни технологии. Пикапът се предлага с възможност за избор между кожена и текстилна тапицерия на седалките, с нов дизайн на инструменталното табло и на информационно-развлекателната система, както и с добра шумоизолация на кабината. Ергономичната шофьорска седалка има осем електрически регулировки за идеална позиция. Перфектната вътрешна температура се задава чрез климатичната система с две зони – по една за водача и пътника на предната седалка, които могат да се настроят индивидуално.
Пътуването с Isuzu D-Max е по-лесно и приятно и заради новите 4,2- и 7-инчови цветни дисплеи за важните функции на автомобила, новите информационно-развлекателни системи (8- или 9-инчови), съвместими с Apple CarPlay и Android Auto които разпознават глас, както и заради озвучаването с до осем висококачествени говорителя. Водачът може да следи в реално време и ъгъла на наклон на превозното средство, статуса при превключване от режим 4х4, както и да избира от контролния панел асистиращи функции. Има множеството USB портове и опции за съхранение на багаж в предната и задната част на автомобила.
Новият модел Isuzu D-Max не само се справя с предизвикателните терени, но и допринася за сигурността при всяко пътуване. За това съдействат автоматичните системи за безопасност. Сред тях са усъвършенстваното подпомагане на водача (ADAS), подобрената стерео камера за по-голям обсег при разпознаване на обекти, системата за следене на налягането в гумите и новият режим на управление при неравен терен (Rough Terrain), който повишава ефективността на контрола на сцеплението дори при активирана блокировка на диференциала.
Когато автомобилът се движи на заден ход, но има предпоставка за сблъсък с напречно движещ се обект, спирачните апарати, които вече са и по-големи, се задействат самостоятелно. Системи като асистент за потегляне по наклон и спускане по наклон гарантират контрола при неравен терен, докато адаптивният круиз контрол и предупреждението за напускане на лентата увеличават увереността при шофиране. Допълнителните функции като следене на мъртвата зона, предупреждение за сблъсък и асистент за паркиране подпомагат сигурността на пътуването. Офроуд възможностите са впечатляващи с функции като блокировка на задния диференциал.
Коментари
Регистрирай се, за да коментираш