На 21 октомври 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 21.10.2019

Заев: Предсрочните парламентарни избори ще се състоят на 12 април 2020 г.

Президентът Радев ще бъде на посещение в Япония за интронизацията на император Нарухито

Интронизацията на император Нарухито (ИНФОГРАФИКА)

Полицейски хеликоптер и няколко патрулки преследваха 4 часа силно агресивна крава в Германия

Подкрепа от Путин за Сирия търси Ердоган Иска армията на Дамаск да се оттегли от границата

Президентът на Чили въведе извънредно положение в още три града

Възможен ли е свят без глупаци? Сборникът „Психология на глупостта” прави аутопсия на глобалната напаст

Нов епос по „Война на световете”

Стево Пендаровски: Имаме държавен консенсус, че искаме да продължим по европейския път

Села в Невестинско са заплашени от воден режим

Възстановено е движението на пътя София – Варна край Омуртаг

Фандъкова печели в два тура с 10 пункта Данните са от представително проучване за цяла София на агенция „Сова Харис“, направено по поръчка на „Труд“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 21 октомври 2019

Мтел сменя името си Компанията майка - австрийската А1 Group, започва да налага своя бранд на всички пазари

Новите планове Мтел без граници са достъпни и без обвързване с договор

Мтел сменя името си, като промяната най-вероятно ще е факт през 2018 г., твърдят запознати. За това недвусмислено показва и текстът „Member of A1 Group”, който отскоро е част от логото на компанията (б.р. Член на A1 Group). Така се потвърждава очакването за предстоящо ребрандиране на първия български телеком, който е част от семейството на A1 Telekom Austria Group. За промяната се заговори още през септември миналата година, когато най-големият австрийски телеком обяви, че започва да налага своя бранд на всички пазари, на които оперира.

Новината за ребрандирането на Мтел се потвърждава и от смелата политика на компанията през последните 12 месеца. В началото на май 2017 г. телекомът пусна ниски цени за разговори в роуминг в традиционно скъпите Сърбия, Македония и Турция. Есента клиентите на оператора получиха възможност да подаряват мегабайти на свои близки с Мтел номера, а тези дни беше обявено, че основните планове Мтел без граници са достъпни и без обвързване с договор. Всичко това идва, след като компанията стартира собствени спортни канали още в началото на 2017 г. Експертите в бранша свързват тези стъпки със солидния гръб на компанията майка А1 Group.

Австрийската А1 Group е един от водещите телекомуникационни доставчици в Централна и Източна Европа с повече от 20,7 милиона клиенти и над 18 000 служители, с които оперира на 7 пазара. Приходите на А1 Group за 2016 г. са 4,21 милиарда евро, а сравнимата оперативна печалба e 1,35 милиарда евро. Австрийската компания е част от América Móvil – компанията на милиардера Карлос Слим, която е и третият по големина доставчик на мобилни услуги в света с 280 милиона абоната.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.