На 16 ноември 2018 г. да почерпят

Тереза Мей: Вярвам, че курсът, която съм поела, е правилният за нашата страна

Митко от „Фермата“ разказа шокиращи детайли за мутренското си минало

Цветан Цветанов: Системната политическа атака на БСП към нас е изградена с фалшиви новини

Технология запазва косата при химиотерапия Лекувани са над 100 000 пациенти в 35 различни държави

Родители алармират: Охранител на училищен автобус обижда и бие деца

САЩ може да изгубят война срещу Русия Иран и КНДР са новите заплахи

Свалят цените на горивата с нови мерки Фирмите от сектора ще продължат да работят с минимална печалба

Бутонът за бдителност във влака-убиец на Хитрино бил включен

Тайните на ръката – хиромантия Купи утре заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Премиерите Борисов и Ципрас дискутираха проекти в секторите транспорт и енергетика

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 16 ноември 2018

До 5 г. затвор за тормоз вкъщи И роза върху колата можела да доведе до убийство или самоубийство

Петър Иванов: Проблемът на американския бизнес е, че той идва в Европа през дружества в Холандия или в Ирландия

Самоубиец скочи от виадукт „Бебреш”

Мтел сменя името си Компанията майка - австрийската А1 Group, започва да налага своя бранд на всички пазари

Новите планове Мтел без граници са достъпни и без обвързване с договор

Мтел сменя името си, като промяната най-вероятно ще е факт през 2018 г., твърдят запознати. За това недвусмислено показва и текстът „Member of A1 Group”, който отскоро е част от логото на компанията (б.р. Член на A1 Group). Така се потвърждава очакването за предстоящо ребрандиране на първия български телеком, който е част от семейството на A1 Telekom Austria Group. За промяната се заговори още през септември миналата година, когато най-големият австрийски телеком обяви, че започва да налага своя бранд на всички пазари, на които оперира.

Новината за ребрандирането на Мтел се потвърждава и от смелата политика на компанията през последните 12 месеца. В началото на май 2017 г. телекомът пусна ниски цени за разговори в роуминг в традиционно скъпите Сърбия, Македония и Турция. Есента клиентите на оператора получиха възможност да подаряват мегабайти на свои близки с Мтел номера, а тези дни беше обявено, че основните планове Мтел без граници са достъпни и без обвързване с договор. Всичко това идва, след като компанията стартира собствени спортни канали още в началото на 2017 г. Експертите в бранша свързват тези стъпки със солидния гръб на компанията майка А1 Group.

Австрийската А1 Group е един от водещите телекомуникационни доставчици в Централна и Източна Европа с повече от 20,7 милиона клиенти и над 18 000 служители, с които оперира на 7 пазара. Приходите на А1 Group за 2016 г. са 4,21 милиарда евро, а сравнимата оперативна печалба e 1,35 милиарда евро. Австрийската компания е част от América Móvil – компанията на милиардера Карлос Слим, която е и третият по големина доставчик на мобилни услуги в света с 280 милиона абоната.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.