Тематичен тур по стъпките на: „Християнското наследство във Варна“

Циврим за Париж, а църквите ни сиротни… Изтича ли времето на катедралите?!

Двама души са пострадали при катастрофа в Благоевград

Кралят на циганската цигулка идва в България Роби Лакатош ще взриви с класика, джаз и чардаша публиката във Варна

Партията на Ердоган с нов опит за отмяна на резултата от изборите в Истанбул

Световни лидери осъдиха атаките в Шри Ланка

Община Павликени финансира наградата „Никола Гюзелев“

Стоев: Преднината дава спокойствие на „Лудогорец“

Избирателната активност, в първите часове на балотажа в Украйна, е по-висока

Де Бройне може да пропусне дербито

Тимът на Костов с победа в Казахстан

Президентът Радев изрази съболезнования на президента на Шри Ланка

Фиданка от най-старото българско дърво бе засадена в подножието на Царевец Част от Гранитския дъб ще расте в двора на храма „Св. Иван Рилски“

Роналдо счупи нов рекорд

Шри Ланка въведе полицейски час и спря достъпа до социални мрежи

Нов постоянен шоурум ще предлага български стоки в Москва (СНИМКИ)

Нов постоянен търговски шоурум „Търговски дом България“ за български стоки ще заработи в Москва, Русия. Това информират от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП). Обектът е част от територията на утвърдилия се като основна площадка за осъществяване на търговка дейност агроклъстер „Фуд Сити“ в руската столица. Основната му цел е да представя български производители и да увеличи износа на страната ни към Руската Федерация.

Шоурумът „Търговски дом България“ представлява изложбен павилион от 60 кв.м. със съвременен дизайн и ярко изразени български мотиви. Разположен е на една от главните алеи, непосредствено срещу изложбен павилион „Москва“. Павилионът може да осигури благоприятни условия за българските производители при реализирането на продукцията им на територията на руската федерация, развитие и увеличаване на износа, осигуряване на пълна логистична поддръжка от производителя до крайните потребители (вкл. митница, лицензи, сертификати, продажби и маркетинг услуги).

Компаниите получават възможност за установяване на директен контакт с производители, търговци и клиенти в Русия. Те ще могат да прескочат веригата от посредници и да предоставят на крайния купувач качествени продукти на конкурентни цени.

„Фуд Сити“ в Москва е най-големият търговски център за храни, хранителни продукти и стоки на Европа и Русия. Той включва два търговки комплекса, офис, хотел, складови комплекси, също и ледогенераторни помещения, паркинги за товарни и леки автомобили. Разположен е на площ от 124 хектара. Намира се между най-важните магистрали – Киевско и Калужско шосе, само на 900 метра от МКАД – околовръстният път на Москва. Клъстерът осигурява високо ниво на организация на широк кръг от срещи с магазини, вериги и отделни търговци, голям асортимент от храни, хранителни продукти и стоки, концентрирани на една и съща територия, а също дава възможност за изпълнение на товаро-разтоварни работи денонощно, 7 дни в седмицата.

На „Фуд Сити“ се очаква да бъдат представени над 100 руски провинции и градове, и над 35 държави. Вече своя продукция показват Гърция, Израел, Южна Корея, Армения, Беларус, Казахстан, Киргистан, Узбекистан, Виетнам, Иран, Македония, Пакистан, Тунис и други. Българското участие се организира от руската компания „ООО Джей енд Джей“, която е представена и у нас от „Джей енд Джей България“ ООД.

Страната ни разполага със собствен „Център на промишлеността на Република България“ в Москва. През 2015 г. седем български компании за козметика и парфюмерия отвориха общ магазин в Санкт Петербург под името „България Beauty“.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Това е хубава инициатива,бравосъ! Ура,другари! Повече работа в тая насока.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.