Иран обвини Франция, Великобритания и Германия в лъжа за ракетната му програма

Как блондинка моли да й пуснат интернета?

Бус удари трамвай на столичния бул. „Ботевградско шосе”

Мръсен въздух над София и тази сутрин

Д-р Сергей Иванов: Голямата част от внесеното заразено месо вече е изконсумирано БАБХ закъсня драстично с предупрежденията, смята експертът

Доц. Атанас Мангъров: Инфектиращата доза при салмонела е много висока Внесените 100 тона заразено пилешко месо не са опасни категоричен е експертът

Британски милиардер дари 1 млн. паунда за кампанията на Борис Джонсън

Елица Бонев влезе в супер холивудски сериал

САЩ пращат още 7000 военни в Близкия изток за възпиране на Иран

Нетаняху: Израел има пълното право да анексира долината на река Йордан

КАТ стартира засилени проверки за студентския празник

Среща Русия-Украйна-ЕС за газа може да се проведе следващата седмица

Найджъл Фарадж: Моята партия създаде Борис Джонсън и той ще победи

Норвежки депутат предложи НАТО за Нобеловата награда за мир

Никулден е

Пилотът на падналия край „Тракия” самолет: За стар самолет всичко му работеше перфектно

„Самолетът, за стар самолет, всичко му работеше перфектно”, сподели пред БТВ пилотът на падналия край Тракия селскостопански самолет Йосиф Христов.

6 юли 2018 г., в 12:50 ч. приключва последният полет на Христов. Пилотът с над 40 години стаж във въздуха пада в оризова нива. Сутринта е като всяка друга. Полетът започва идеално.

По обяд машината е в небето над Пазарджик. Внезапно двигателят спира. „На около 30-35 м, в лек завой. Имах намерение да пусна още 50 кг тор и да си тръгвам. И просто както си вървеше машината и изведнъж шумът изчезна и витлата спряха. Беше много странно, даже не ми се вярваше и исках да подам повече газ, но нямаше никаква реакция. И освен ориз нямаше как да избирам, в ляво ли, в дясно”, добави пилотът.

Пилотът успява да приземи самолета. Заради мократа почва обаче машината се преобръща. „Даже ми се видя късо, защото не съм кацал на такова мокро пространство, но нямаше как. Може би 50-100 м преди някакво каналче, приземих се, но оризът е много мокър – 50-70 см има кал и вода. И всъщност двигателят е отпред. 80-90 км да съм докоснал ориза и в същият миг, той спира много бързо. За 20-30 метра спря. И тъй като центърът на тежестта е отпред се завъртя много бързо и застана по гръб, аз увиснах надолу и там вече трябваше да се освободя, да изпълзя през кабината и така”, разказва преживяното Христов.

Първи на помощ идват двама оризари. Пилотът е откаран в болница. Причината за катастрофата все още се търси. Търси я и оцелелият и не вини нито хората, нито машините.

„По принцип са стари, но пък и техникът, познаваме се 30-40 години, не съм имал съмнения, няма как да ги имам с него.”

Йосиф Христов казва, че през годините е имал още два инцидента във въздуха. „Тогава беше частичен отказ на двигателя, все още се въртеше по малко витлото. Имаше мощност, но недостатъчна и се наложи да изхвърля останалия разтвор за пръскане, ама нямах такъв опит. И кацнах близо до площадката.” В петък прелетя и над смъртта.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. АКО Е СВЪРШШИЛ БЕНЗИНЪТ Е ЯСНО ЧЕ ВЪПРЕКИ 40 ГОДИНИ СТАЖ ЧОВЕКЪТ ЕНАПРАВИЛ ЛОШ РАЗЧЕТ И БЕЛЯТА ГОТОВА ТАКА ЧЕ С НОВИТЕ ИКОНОМИЧЕСКИ УСЛОВИЯ В СЕЛСКОСТОПАНСКАТА АВИАЦИЯ КЪДЕТО БЕНЗИНЧЕТО СЕ ЦЕДИ ДО КАПКА НЕ КАТО ПРЕЗ ОНЕЗИ КОМУНИСТИЧЕСКИТЕ ВРЕМЕНА РЕЗУЛТАТЪТ Е НА ЛИЦЕ. СРАМ ЗА ФИРМАТА И ЗА ЛЕТЕЦА ЧЕ СЕ ПРОЧУХА С ТАЗИ НОВИНА.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.