Банките са готови да преминат стрес теста на ЕЦБ Ако резултатите са добри, България ще е изпълнила едно от най-важните условия за участие в Банковия съюз

На 25 март 2019 да почерпят

С 2500 места разширяват Софийските гробища

Ирландският Джо Кокър скара Лечев и Графа в „Гласът на България“

Вълни от поезия на Фотев заляха Бургас

Петиция за отмяна на Брекзит надхвърли 5 милиона подписа

Искове срещу България за над 1,2 млрд. евро Най-големи са претенциите на енергоразпределителните дружества

Утре ни очаква слънчево време с максимални температури между 20 и 25 градуса

Шествие срещу ислямофобията и расизма в Нова Зеландия

Владимир Кисьов се е отказал да бъде кандидат на СДС за евроизборите

Странната ярост на Томислав Дончев Изпълнителната комисия на ГЕРБ ще заседава вероятно в сряда

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 25 март 2019

ВМРО и „Атака“ отиват заедно на евроизборите Волен Сидеров нямал претенции да бъде сред кандидатите на евентуалната коалиция

До 2 г. е готов първият нов боен кораб Проектът е за два кораба, като общата му стойност е почти 1 млрд. лв

Адвокат Михаил Екимджиев: Цветан Цветанов е тежък рецидивист по отношение на апартаментите

Пилот от Южноафриканските авиолинии летял 20 години с фалшив лиценз Повдигнати са му и обвинения

Пилот от Южноафриканските авиолинии обяви, че напуска компанията, след като стана ясно, че 20 години е летял с фалшив лиценз за международни полети. Повдигнати са му и обвинения, съобщи „Ю Ес Ей Тудей”, като се позова на медии в ЮАР.

Според авиокомпанията пилотът Уилям Чандлър твърдял, че притежава въпросният сертификат, който всички пилоти на компанията трябва да получат в рамките на пет години от наемането си. В действителност той притежавал лиценз само за търговски пилоти, заяви авиокомпанията.

Служител по безопаснността пък е заподозрян в опит да прикрие пилота, пише южноафриканският „Мейл & Гардиън”. Той също се разследва.

Срещу пилота Чандлър пък е започнала наказателно дело. От компанията възнамеряват да си върнат неправомерно изплатените му пари.

Случаят с фалшивия сертификат е разкрит след разследване на докладван проблем след турбуленция при полет на същия пилот над швейцарските Алпи.

Южноафриканската авиокомпания бе категорична, че не е имало никакъв риск при изпълнените от Чандлър полети.

„Той успешно е завършил всички необходими обучения за безопасност. Въпреки това смятаме, че е объркващо, че са подадени неверни данни за вида лиценз, който пилотът твърди, че притежава”, заявиха от компанията.

Според източници на „Мейл & Гардиън” летецът дори е отказал повишение в ранг на капитан преди години, при което е трябвало да покаже сертификат, а този факт би трябвало да породи съмнения у авиокомпанията.

Освен медицински преглед и теория, за лиценза за международни полети се изискват и 1500 часа летателно време, от които 100 трябва да са през нощта. Самият сертификат струва около 1000 евро.

Авиокомпанията започна одит с Южноафриканската служба за гражданска авиация, за да гарантира, че всички лицензионни сертификати на пилотите са точни и актуални. Компанията е затегнала и процедурите за получаване на им.

Пилотите са едни от най-високоплатените служители на Южноафриканската авиокомпания с годишна заплата над 55 000 евро.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.