Политическата реклама в медиите трябва да бъде забранена

2,1 милиона лева са пръснали партиите за реклама по медиите само за 20 дни. Във време на криза.

За мен това е безумие. В крайна сметка разхищават пак наши средства, защото субсидиите им идват от данъкоплатеца.
Как пък никой не се отказа от ретранслация на тъпоумни клипове по телевизиите, водевилни билбордове или платени пиари в сайтовете и не дари парите за някаква благородна кауза, бедстващи хора, региони, за болни...

Смятам, че политическата реклама в медиите трябва да бъде забранена. Това е един от начините за превъплъщението им в метреси. Официализирана проститутия.

Веднага ще подчертая, че ПИК, най-четеният новинарски сайт, отказа да сключва предизборни договори с партиите. Въпреки че имахме оферти от няколко!

Видно е, че в тази кампания симпатиите ни са към ГЕРБ. Това не е тайна и няма нужда да бъде плащано, тъй като е проявление на личните предпочитания и разбирания на издателя на медията. Мисля, че е далеч по-честно и че е съвсем нормална европейска практика медиите открито да заявяват в аванс за кого "ще свирят", вместо да се легендират като "обективни". Това, последното, е бошлаф работа.

Предпочитаме ГЕРБ с единствената презумпция, че на общия посредствен фон само те имат уменията, опита и енергията да ни изкарат от блатото. Като начало, да озаптят чудовищния скок на цените и да подсигурят топла зима...

В същото време гледам статистиката и се изумявам кои медии е избрала партията на Борисов за реклама. 
44 000 лв. дотук за "24 часа", колкото за обществената БНТ и повече, отколкото за Нова телевизия?!
26 000 лв. за "Епицентър" на Валерия Велева, сайт, който никой не чете?!

Венелина Гочева и Валерия Велева са класици в тоя спорт, признал съм ги отдавна. Подгъзуват с кеф на всички, във всяко време, при всяка конюнктура. Дали ще са с Жан, Костов, Гоце, със Станишев, с Доган, с Радев, с Бойко, с Киро...въпросът е далаверата да върви, кинтите да капят. 
Да залагаш на пенсионерките Гочева и Мадам В. през 2022 г., е тотал щета. 

Бойко обаче живее с рефлексите и авторитетите на едно отминало време. Като цяло медийната стратегия и медийните послания на ГЕРБ са анахронични, боязливи, самоделни, лишени от фантазия, изтъкани от безвремие... 

ГЕРБ ще спечели въпреки слабата си кампания и разнопосочните сигнали, които дават лидерите на партията. Ще спечели САМО ЗАРАДИ пълния провал на престъпната харвардска шайка и САМО ЗАРАДИ борбеността и разкритията на няколко медии и медийни анализатори. 

Нескромно казано, първо се сещам за ПИК, Соня Колтуклиева, Блъсков и Николай Бареков. Те не са в списъка на платените. Някои жестове нямат цена.

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Коментари