САЩ отмениха препоръката към гражданите си да не посещават Русия

Евгени Крусев е призован на разпит от Специализираната прокуратурата

Оставиха в ареста студентка за „унизителни“ и „обидни“ думи по адрес на Ердоган

Тереза Мей се среща с лидери на ЕС за Брекзит

На 11 декември 2018 да почерпят

Зрелищен дуел във „Фермата“ отстреля още един участник преди финала

Венецуела и Русия ще проведат съвместни военни учения

Макрон обеща повишение на минималната заплата със 100 евро

Конституционният съд на Молдова отново отстрани Додон

Доналд Туск: Няма да предоговаряме Брекзит, но сме готови да помагаме на Великобритания

Откриха случаи на ку-треска по овце във Видиинско, заразен е и мъж

Проф. Георги Близнашки: Във Франция хората знаят за какво протестират, а у нас имат странни искания

Кметът на Благоевград с послание към децата в „Часът на приказния разказвач“: Няма по-хубаво място от дома

Министър Ангелкова: Туризмът хармонира с екологията, а лифтът е най-екологичния вид транспорт

Европа с отлична оценка за пътищата ни Асфалтът отговаря на всички стандарти, показват взетите проби, анализирани в Италия

Посетители от всички посоки се стичат към щанда на Пловдив в Белград

Изключително голям интерес предизвиква щанда на Община Пловдив на Международната туристическа борса, която се провежда в Белград.

Градът под тепетата участва за трети пореден път на общия щанд на Министерството на туризма на форума в столицата на Сърбия от 23 до 26 февруари. Потоци от посетители се спират на щанда на Пловдив и получават изчерпателна информация за най-древния жив град в Европа, модерните възможности на обновеното културно-историческо наследство и целогодишните събития за всички възрастови групи и интереси.

Туроператорите пък са заинтригувани от възможността да разнообразят ваканционните си пакети на море или планина у нас с включване на екскурзии до Пловдив. Младите хора споделят, че вече планират посещение на събития в квартала на творческите индустрии „Капана“ в Пловдив, както и че с любопитство и интерес ще се включат в нощния живот на града под тепетата.

Посетителите на възраст между 40 и 50 г. проявяват и допълнителен интерес към възможностите за шопинг, както и към кулинарните и винени турове в Пловдив и региона.

Представителите на ОП „Туризъм“ в Пловдив подаряват на всички посетители новия си каталог Visit Plovdiv, CD с рекламен късометражен филм, дублиран на 10 езика, календари и мартеници, които посетителите на щанда приемат с настроение за спомен, заедно със значка с логото на първата българска Европейска столица на културата.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.