Близки на убит за 50 ст. искат по-високо наказание

Петиция от Банско за втори кабинков лифт Най-големият ни зимен курорт откри новия ски сезон

Министрите на туризма и спорта пожелаха на Банско добър зимен сезон

Стотици домакинства в столичния квартал „Младост“ останаха без парно и топла вода заради авария

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 17 декември 2017

Цар Симеон II присъства на поклонението пред тленните останки на румънския крал Михай (СНИМКИ)

Русия обвини САЩ, че подготвят ново въоръжено формирование в Сирия, което да се сражава срещу правителствените сили

Обявиха думите на 2017 година “Младотресение” е изборът на Оксфордския речник

МВР обяви конкурси за над 5000 служители на реда

„Челси“ се залепи за „Юнайтед“

В Австрия няма да има референдум за излизане от ЕС

Късна драма в Бундеслигата

Идат сняг и студ

„Интер“ със звучна издънка

Банско откри сезона преди всички (СНИМКИ) Гедина прескочи финала, тръгва си с часовник и чукче за пържоли

Посетители от всички посоки се стичат към щанда на Пловдив в Белград

Изключително голям интерес предизвиква щанда на Община Пловдив на Международната туристическа борса, която се провежда в Белград.

Градът под тепетата участва за трети пореден път на общия щанд на Министерството на туризма на форума в столицата на Сърбия от 23 до 26 февруари. Потоци от посетители се спират на щанда на Пловдив и получават изчерпателна информация за най-древния жив град в Европа, модерните възможности на обновеното културно-историческо наследство и целогодишните събития за всички възрастови групи и интереси.

Туроператорите пък са заинтригувани от възможността да разнообразят ваканционните си пакети на море или планина у нас с включване на екскурзии до Пловдив. Младите хора споделят, че вече планират посещение на събития в квартала на творческите индустрии „Капана“ в Пловдив, както и че с любопитство и интерес ще се включат в нощния живот на града под тепетата.

Посетителите на възраст между 40 и 50 г. проявяват и допълнителен интерес към възможностите за шопинг, както и към кулинарните и винени турове в Пловдив и региона.

Представителите на ОП „Туризъм“ в Пловдив подаряват на всички посетители новия си каталог Visit Plovdiv, CD с рекламен късометражен филм, дублиран на 10 езика, календари и мартеници, които посетителите на щанда приемат с настроение за спомен, заедно със значка с логото на първата българска Европейска столица на културата.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.