Дневен хороскоп на Алена за сряда, 16.10.2019

На 16 октомври 2019 да почерпят

Кървавите сълзи на Арлекин „Жокер“ е чудовищен и талантлив филмов калейдоскоп, в който въобще няма морал

7 души загинаха, след като хеликоптер се разби в Афганистан

Тръмп поиска край на офанзивата в Сирия (обзор) Вашингтон обяви наказателни тарифи за Анкара

Красимир Балъков: Поднасям своите извинения на английските футболисти

Шефът на съдиите и още четирима от БФС задържани за разпит

Сделки за милиарди сключиха Москва и Рияд Най-важното споразумение - за стабилизиране на цените на петрола

Пациент сам си избра сърдечната клапа Екип на проф. Иво Петров направи първата имплантация на MyVal

Убиецът Полфрийман излeзe от изолатора в Бусманци (обзор)

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 16 октомври 2019

Защо чакахме досега?

Джок Полфрийман напусна центъра в Бусманци

20 млн. евро са нужни за повече чартъри

Петима пияни шофьори хванаха за една нощ в Сливен

Пощите ускоряват обработката на пратки, подлежащи на митническо оформяне

Обработка на пощенски пратки, подлежащи на митническо оформяне, да се осъществява централизирано – това предвижда нов проект между „Български пощи“ ЕАД и Агенция „Митници“, който стартира от 1 август 2019 г. в София и до края на 2020 г. ще обхване цялата страна.

Обработката ще се извършва в Българския разменно-сортировъчен център на дружеството в София, кв. „Нова Враждебна“, ул. „Челопешко шосе“ 31, където се помещава и специализирано митническо бюро, създадено за да обслужва процеса на обработка на пощенските пратки, съобщават от „Български пощи“. Във връзка с това от 01.08.2019 г. се преустановява доставянето на пощенски пратки в пощенската станция на ул. Веслец № 84.

Реализирането на новия проект ще даде възможност да се унифицира процесът, както и да се гарантира равен достъп до услугите, предоставени от „Български пощи“ ЕАД, свързани с митническото оформяне на пратки на разумна цена за всички потребители, както в големите градове, така и в отдалечени райони в страната. С въвеждането на новия проект клиентите ще получават информация с SMS на посочен от тях мобилен номер, в деня на получаване пратката в България.

Преместването на пощенската станция е във връзка с подготовката на дружеството за изпълнение на Пакета за електронна търговия на Европейския съюз и използваните в процеса ИТ системи.

Клиентите на „Български пощи“ ЕАД могат да се възползват от услугата „Митническо представителство“. За да я заявят е необходимо да изпратят документи по електронна поща, факс или да ги подадат във всяка пощенска станция в страната. Гражданите ще спестят време, пратките ще се обработват и доставят по-бързо, ще се спестят транспортни разходи. Дружеството не променя цените за обработката на пощенските пратки, подлежащи на митническо оформяне. Цената на услугата е изключително атрактивна и конкурентна.

Не се отменя възможността гражданите лично или чрез упълномощено лице да освобождават пратки, като съпътстващите пратката документи ще се получават в пощенската станция по адрес на доставяне. В тези случай декларирането се извършва със стандартна митническа декларация, данните за която се подават по електронен път. Информация как може да се случи това е публикувана на интернет страницата на Агенция „Митници“ в секция Информация за граждани/ Получаване на пощенски и куриерски пратки.
Всички пратки, които не подлежат на митническа обработка ще се получават както досега в офисите от мрежата на „Български пощи“ ЕАД по адрес на доставяне.

На сайта на „Български пощи“ ЕАД е публикувано пълно описание на услугата на дружеството „Митническо представителство“, изискванията, образци и формуляри на необходимите документи, както и имейли и телефони на пощенските станции към Митници в страната.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.