Раците с впечатляващи делови предложения, Везните да не вкарват свои пари в инвестиции – Дневният хороскоп на Алена

На 10 април 2020 да почерпят

Пролет пукна, ние още не… Всички слухове за край на нацията са силно преувеличени

881 жертви на коронавируса във Великобритания за денонощие

Роб Лоу: Супергероите са в спасителните служби Звездата играе главна роля в „911: Тексас”

Страните от ОПЕК + са се договорили да намалят производството на петрол с 23%

Проф. Радка Аргирова, председател на българското дружество по вирусология, пред “Труд”: Без дисциплина ще станем Ломбардия след празниците

Орбан удължи извънредното положение в Унгария за неопределено време

Прототип на българска ваксина срещу COVID-19 може да бъде готов до 1 година

Доц. д-р Атанас Мангъров пред “Труд”: За лечението на COVID-19 няма доказателства

СЗО ще поиска 1 млрд. долара за борба с коронавируса

90% от сиренето – от българско мляко Свинско и зеленчуци задължително от местни ферми

Дават евтини кредити на туроператорите Със средствата ще се връщат пари за предплатени ваканции

Живко Тодоров оглавява ББР (обзор) БНБ одобри назначението на 2 април

Боян Магдалинчев: Никой не се е възползвал от уязвимостта на системата за разпределяне на дела

Проблем с плащането на сметките за парно

“Топлофикация София” въвежда по-строг режим при обслужването на клиенти заради повишената опасност от заразяване с вируси.

“Топлофикация София” удължи срока за покриване на януарските фактури

За проблем с плащането на сметките за парно, сигнализираха в “Труд” абонати на “Топлофикация София”.

Според тях на касите на Изипей не им излизат фактурите с дължимите суми, а служителите ги препращат към касите на “Топлофикация”. Проблемът е заради актуализиране базата данни на “Топлофикация София”, обясни пред “Труд” Елизабет Павлова, говорител на дружеството.

От 12 часа на 28 февруари 2020 г. до 7 часа на 2 март 2020 г. не работеха касите на дружеството. В този период не се приемаха и плащания за парно и в касите на Изипей и Фастпей, както и в платформата на E pay. За този период няма да се начисляват лихви за всички стари просрочени фактури. Актуализацията на системата ще продължи и тази седмица, като затруднения ще има на касите на трите платформи. Ако клиентите искат да си платят сметките веднага, трябва да отидат до касите на дружеството. От другата седмица вече няма да има проблем за плащане на фактури на всички места, заяви Павлова.

Тя напомни, че дружеството удължи срока за плащане на януарските сметки: за битови клиенти до 19 март 2020 г. за небитови клиенти до 4 март 2020 г. До 4 март включително се удължи и срокът за ползване на търговската отстъпка от 3% по програма “Лоялен клиент”.

Междувременно “Топлофикация София” обяви, че въвежда по-строг режим при обслужването на клиенти заради повишената опасност от заразяване с вируси. За да бъде избегнато струпване на повече хора в клиентските центрове, ще гражданите ще изчакват извън сградата своя ред.

На служителите, които са в постоянен и ежедневен контакт с клиенти, са раздадени необходимите предпазни средства, като същевременно се извършва периодична дезинфекция на местата за посещения на граждани, увериха от дружеството.

От там призоваха потребителите да ограничат максимално посещенията си в клиентските центрове, а да използват дигиталните канали за комуникация (inf_r@toplo.bg; info_r@toplo.bg; www.facebook.com/www.toplo.bg;). Също така могат да се свържат с дружеството на информационния телефон 0700 11 111.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.