Генералният директор на ЮНЕСКО идва в България

Балъков се разделя с „Етър” с емоционално обръщение към феновете

Партиите си надписват сметката по закон Държавните субсидии са постоянно завишавани над определения размер още от 2002 г.

Стоичков дари Албер II с албум и екип

Данъци за отдаване на апартамент и кола на туристи

За 24 пъти бяха връчени отличията „Златно перо“ за принос към българската култура и изкуство

Маршал Халифа Хафтар отказа предложение за примирие в Либия

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 23 май 2019

Събират три месеца оферти за АЕЦ „Белене” (обзор) Интерес има от компании от Китай, Франция и Русия

Вижте документалния филм на Би Би Си за отвлечените деца от норвежката служба за закрила на детето „Барневерн“ (видео със субтитри)

137 млн. лв. кредити дръпнали студенти Теглят средно по 9584 лв., cумите се отпускат само за обучение у нас

Пазачи с бухалки 2 часа удряли крадла (обзор)

Търновски ученици дариха препис на Паисиевата история на Регионалната библиотека

Продаваме нежеланите подаръци през януари Най-често се отказваме от подарени книги, както и от малки електроуреди

Нежеланите подаръци, които сме получили за Коледа, след това продаваме веднага през януари в онлайн платформите за пазаруване. Тази тенденция регистрират онлайн търговците през последните години.

Книгите заемат първото място в категорията “най-нежелани подаръци” и през първия месец на годината предложенията в тази категория са били с 31% ръст, показва проучване на OLX. На второ място по този показател се нареждат малките електроуреди с ръст на предлагането от 24% и декорациите и коледните играчки (34%).

Статистиката сочи, че най-силната активност покрай празниците на потребителите в електронните магазини е в първите две седмици на декември, а върхът на скалата е достигната в средата на месеца. Седмица преди Коледа обаче, продажбите започват да падат и в България достигат най-ниското си ниво на Бъдни вечер – тогава трафикът е с почти 25% по-малко, а продажбите – с 48% под средните за декември.

Броят на посещенията в електронните магазини и броят на транзакциите започват да нарастват постепенно след Бъдни вечер. На 27 декември посещенията и продажбите на онлайн магазините нарастват с 3% над средната за декември, а това досега са най-високите нива след Коледа.

Според статистиката за коледните празници ще похарчим близо 330 лв. за подаръците на 8-9 души, което е с 100 лв. повече за тези, които ще пазаруват онлайн. За тази сума най-често взимаме дрехи или козметика. След това се нареждат играчките (45%), технологиите като смартфони и таблети (31%), обувките (28%), продукти от развлекателната електроника (23%) и едва тогава книги, музика и филми (20%). Най-рядко се взимат подаръци, свързани с пътуване, билети за различни събития, както и ваучери. При избора най-много се влияем от отношението между цена-качество, а на второ място – от качеството.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.