“Александровска” болница с лаборатория за PCR тестове за COVID-19

Бивш шеф на IT отдела в СГС: Всички програмисти имат достъп до файловете на съдията

Нова израелска технология може да ускори диагностицирането на COVID-19

Фейсбук започва да следи абонатите си заради коронавируса

Борис Джонсън е приет в интензивно отделение

На 7 април 2020 да почерпят

Телците да проявят търпение, Водолеите стабилизират финансите си – Дневният хороскоп на Алена

Стилиян Петров: До няколко месеца ще обявя дали се кандиратирам за президент на БФС

Коронавирусът – тор за графоманията Сред мераклиите за слава преобладават неразбрани поети

Улица в Ню Йорк е №1 по сделки с луксозни имоти Средната цена е 38,5 млн. долара

Строят апартаменти за възрастни хора

Броят на смъртните случаи от коронавирус в САЩ надхвърли 10 000

Коронавирусът предпочита мъжете

Франция съобщи за още 833 смъртни случая от Covid-19

Отмениха вечерния час в област Стара Загора

Проф. Олег Асенов: У нас тарифите за тол такси са най-ниски в Европа

„От София до Бургас е 10 лв. тол таксата за най-големия автобус за еднократно пътуване. Ако човек иска да мине с камион по транзитния маршрут „Калотина” – „Капитан Андреево” – говорим за 40 лв. Всеки може да сметне, че за това разстояние увеличението е 2 пъти. Ние имаме най-ниските тарифи в Европа. В момента всички второкласни пътища са безплатни”, обясни пред Нова тв проф. Олег Асенов, член на УС на АПИ.

Той коментира и старта на тол системата, който ще е на 1 март, но до 27-ми глоби няма да се налагат. Причината е в неизяснените спорове между превозвачи и представителите на Агенция „Пътна инфраструктура”.

„Тук имаме модел за тол таксуване, който не е измислен в България. Такива доставчици на услуги има във всяка тол система. Те не просто взимат едни пари, те имат информационна система. Най-важният момент е какви услуги се искат и какви отговорности носят доставчиците. В този случай те носят отговорност за пълното събиране на средствата. Всичко, което декларират като данни за движението на ППС към държавата, ние го изискваме на 100%. Ние реализираме правоприлагането и търговското опериране по отношение на маршрутни карти и винетки”, обясни Асенов.

„Обикновено при старта на тол системите тези проценти са такива, после те прогресивно падат надолу. Това е една част от спора, който е разрешен в голяма степен на срещата при премиера. Обяснихме, че няма да има големи разходи за превозвачите”, заяви той.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.