Париж подновява изпитанията на водни таксита по река Сена

Теменужка Петкова: Най-лошият сценарий за „Белене” е да не направим нищо

Любчо Нешков: Отказът на църквата за съвместното честване в Македония е атака срещу усилията на държавата

Намушкаха 45-годишен мъж с нож в Пловдив

Как руската водка заличи Белгия от лицето на Земята

Румен Порожанов: Минимална изкупна цена за розов цвят е невъзможна законодателна мярка

В Конго тестват експериментална ваксина срещу вируса „Ебола“

Гръцката полиция арестува двама, участвали в побоя над кмета на Солун

Мило Джуканович положи клетва и официално пое поста президент на Черна гора

Македонският алпинист Георги Петков почина от сърдечен удар

Шотландска кафе верига изгражда селище за бездомни

Андрей Новаков: Пакетът „Макрон” е неизпълним и ненужен

Румен Радев пред “Комерсант”: България се нуждае от преки доставки на руски газ през Черно море

Църквата почита Светите равноапостоли Константин и Елена

Любомир Филипов, “Софийска вода”: Пием една от най-хубавите и качествени води в цяла Европа

Първата мотриса за третия лъч на метрото вече е произведена

Първият от 20 влака, които ще се движат по третата линия на метрото, вече е произведен. Това съобщиха от пресцентъра на Столична община. Предстоят технически изпитания на мотрисата за сертификат TUF. Първите нови метровлакове ще започнат да пристигат в столицата в средата на 2018 г.

Влаковете са с автоматично управление за следене на скоростта, реализират икономия на енергия от 25% – 30%, разполагат със система за автоматично предаване на видео сигнал в кабината на машиниста. На метростанциите между перона и влака са предвидени преградни врати, които се отварят и затварят едновременно с вратите на влака. Предвидена е и възможност за управление на влака без машинист.

Метрото на София е над 41 км, от които 21 са пуснати в експлоатация през последните 7-8 години. С тях в ежедневните си пътувания се придвижват около 370 000 души, спестените вредни емисии във въздуха са над 75 хил. т. на година.

В момента се изграждат още 12 км нов трети лъч на софийското метро. Те са от бул. „Владимир Вазов“, през центъра, Орлов мост, „Красно село“, „Овча купел“ до Околовръстното при Горна Баня и ще бъдат готови до края на 2019 г.

metro-vlakove-siemens-04

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. та кой е производителят? И кой от наша страна ще проведе тестове за качество и стандарт?

  2. Новина изтипосана в Труд типично по русофилски. Не се споменава къде се произвеждат новите мотриси, защото сравнениато с пътуващите по линиите на метрото в София руски мотриси не е в полза на последните. Но иначе руснаците са толкова велики. И какви танкове и какви самолети имат, леле мале. Само дето не се возим в тях всеки ден и ми е все едно колко са велики. Журналистчето говори за ТЮФ (TUV), разбира се погрешно написано, но толкова могат русофилите. Следователно влаковете се произвеждат по “еврогейски” немски стандарт. Така се нарича техния сeртификат за качество, като нашето БДС, само дето е частен.. Сега предлагам на патрЕотите да бойкотират третия лъч и да се возят само в “православните” и “мъжествени” руски таралясници.

  3. Производителят е руски и тези мотриси са доста добри поне от страна на тишина и комфорт.Относно техническо качество времето ще покаже.Старите руски мотриси за метрото са иначе много здрави,но шумни и не дотам комфортни.Иначе правилно е написано ТЮФ(Tűv).Дойчетата произнасят V като ф. Виж марка немски коли,как се пише и каксе сете.

  4. E че Сименс отдавна е руска фирма. Колкото и да се тюФкате ще носите китайски гащи и ще чугате руски жени.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.