„Обединените патриоти“ изпратиха писмо до турския посланик в защита на българския граничар Михаил Цонков

Борисов към Нинова: Вкараха Меркел в мигрантската криза, както вас – за козичките Парламентът обсъжда консенсусно решение по предложение на премиера

Прокуратурата разкри подробности за зверската катастрофа на АМ „Тракия“, в която загина младо семейство Украинският шофьор на тира отива на съд

БСП публикува стенограмите от председателските съвети за чумата

Непълнолетен ограби двама души за месец

Румен Порожанов: Днес се изплащат обезщетенията в Крайново и Странджа, в понеделник – в Шарково

Посланикът на Русия във Вашингтон: Русия е отворена за посещение на Владимир Путин в Белия Дом

Депутатът от БСП Явор Божанков: Временната заетост се заплаща от държавата по 3.50 лв. на ден. Как се оцелява с толкова?

Възстановиха потрошената мемориалната плоча на Венета Ботева в Търново

97 000 недекларирани евро откриха в дамската чанта на холандка, пътуваща към Турция

Задигнаха 17 700 евро от влака София – Лом

Стопани в Болярово не пускат ветеринари за втора проба за чумата

Организират Медена седянка в Елена

Премиерът Борисов обсъди партньорството с Китай с шефа на Европейската банка за възстановяване и развитие ЕБВР ще продължи да финансира стратегически инфраструктурни проекти на Западните Балкани

Три повредени мумии откриха в черния александрийски саркофаг (СНИМКИ)

Първата мотриса за третия лъч на метрото вече е произведена

Първият от 20 влака, които ще се движат по третата линия на метрото, вече е произведен. Това съобщиха от пресцентъра на Столична община. Предстоят технически изпитания на мотрисата за сертификат TUF. Първите нови метровлакове ще започнат да пристигат в столицата в средата на 2018 г.

Влаковете са с автоматично управление за следене на скоростта, реализират икономия на енергия от 25% – 30%, разполагат със система за автоматично предаване на видео сигнал в кабината на машиниста. На метростанциите между перона и влака са предвидени преградни врати, които се отварят и затварят едновременно с вратите на влака. Предвидена е и възможност за управление на влака без машинист.

Метрото на София е над 41 км, от които 21 са пуснати в експлоатация през последните 7-8 години. С тях в ежедневните си пътувания се придвижват около 370 000 души, спестените вредни емисии във въздуха са над 75 хил. т. на година.

В момента се изграждат още 12 км нов трети лъч на софийското метро. Те са от бул. „Владимир Вазов“, през центъра, Орлов мост, „Красно село“, „Овча купел“ до Околовръстното при Горна Баня и ще бъдат готови до края на 2019 г.

metro-vlakove-siemens-04

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. та кой е производителят? И кой от наша страна ще проведе тестове за качество и стандарт?

  2. Новина изтипосана в Труд типично по русофилски. Не се споменава къде се произвеждат новите мотриси, защото сравнениато с пътуващите по линиите на метрото в София руски мотриси не е в полза на последните. Но иначе руснаците са толкова велики. И какви танкове и какви самолети имат, леле мале. Само дето не се возим в тях всеки ден и ми е все едно колко са велики. Журналистчето говори за ТЮФ (TUV), разбира се погрешно написано, но толкова могат русофилите. Следователно влаковете се произвеждат по „еврогейски“ немски стандарт. Така се нарича техния сeртификат за качество, като нашето БДС, само дето е частен.. Сега предлагам на патрЕотите да бойкотират третия лъч и да се возят само в „православните“ и „мъжествени“ руски таралясници.

  3. Производителят е руски и тези мотриси са доста добри поне от страна на тишина и комфорт.Относно техническо качество времето ще покаже.Старите руски мотриси за метрото са иначе много здрави,но шумни и не дотам комфортни.Иначе правилно е написано ТЮФ(Tűv).Дойчетата произнасят V като ф. Виж марка немски коли,как се пише и каксе сете.

  4. E че Сименс отдавна е руска фирма. Колкото и да се тюФкате ще носите китайски гащи и ще чугате руски жени.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.