Деница Сачева: 40% от учителите ще излязат в пенсия до 8 години

Полицаи четат лекции на пенсионери в Берковица

Индия планира полет до Луната през април

Десетки кандидат-студенти посетиха ВТУ в Деня на отворените врати

Димитър Главчев: Не бягаме от темата за Истанбулската конвенция

Дъщеря закла болната си майка си и опита да се самоубие в Лом

Незагасена цигара подпали къща за гости в Еленския Балкан Разследват палеж на автомобил в Павликенско

Загинали са всички на борда на катастрофиралия ирански самолет

Велико Търново пoсреща Световната организация на местните власти Престижният форум е в рамките на българското председателство на Съвета на ЕС

Разследват животновъдна ферма в Ново село (СНИМКИ) Крави предизвикват ПТП-та, тъпчат гробове, нахлуват в интернат, землището осеяно с трупове на говеда

Вежди Рашидов: Надявам се, че Борисов и Радев ще се разберат като мъжкари

Самолет с 66 души на борда катастрофира в Иран

Шумен почита паметта на Апостола на свободата

Гришо срещу Федерер на финала в Ротердам Българинът досега няма победа срещу швейцареца

Тръмп разкритикува ФБР за пропуските му във връзка със стрелбата в училище във Флорида

Първата мотриса за третия лъч на метрото вече е произведена

Първият от 20 влака, които ще се движат по третата линия на метрото, вече е произведен. Това съобщиха от пресцентъра на Столична община. Предстоят технически изпитания на мотрисата за сертификат TUF. Първите нови метровлакове ще започнат да пристигат в столицата в средата на 2018 г.

Влаковете са с автоматично управление за следене на скоростта, реализират икономия на енергия от 25% – 30%, разполагат със система за автоматично предаване на видео сигнал в кабината на машиниста. На метростанциите между перона и влака са предвидени преградни врати, които се отварят и затварят едновременно с вратите на влака. Предвидена е и възможност за управление на влака без машинист.

Метрото на София е над 41 км, от които 21 са пуснати в експлоатация през последните 7-8 години. С тях в ежедневните си пътувания се придвижват около 370 000 души, спестените вредни емисии във въздуха са над 75 хил. т. на година.

В момента се изграждат още 12 км нов трети лъч на софийското метро. Те са от бул. „Владимир Вазов“, през центъра, Орлов мост, „Красно село“, „Овча купел“ до Околовръстното при Горна Баня и ще бъдат готови до края на 2019 г.

metro-vlakove-siemens-04

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. та кой е производителят? И кой от наша страна ще проведе тестове за качество и стандарт?

  2. Новина изтипосана в Труд типично по русофилски. Не се споменава къде се произвеждат новите мотриси, защото сравнениато с пътуващите по линиите на метрото в София руски мотриси не е в полза на последните. Но иначе руснаците са толкова велики. И какви танкове и какви самолети имат, леле мале. Само дето не се возим в тях всеки ден и ми е все едно колко са велики. Журналистчето говори за ТЮФ (TUV), разбира се погрешно написано, но толкова могат русофилите. Следователно влаковете се произвеждат по “еврогейски” немски стандарт. Така се нарича техния сeртификат за качество, като нашето БДС, само дето е частен.. Сега предлагам на патрЕотите да бойкотират третия лъч и да се возят само в “православните” и “мъжествени” руски таралясници.

  3. Производителят е руски и тези мотриси са доста добри поне от страна на тишина и комфорт.Относно техническо качество времето ще покаже.Старите руски мотриси за метрото са иначе много здрави,но шумни и не дотам комфортни.Иначе правилно е написано ТЮФ(Tűv).Дойчетата произнасят V като ф. Виж марка немски коли,как се пише и каксе сете.

  4. E че Сименс отдавна е руска фирма. Колкото и да се тюФкате ще носите китайски гащи и ще чугате руски жени.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.