МВнР на Русия: Неоснователни са обвиненията за свалянето на малайзийския самолет в Украйна

Живеем на 56% от средния европеец Румъния догонва най-бързо богатите страни

Откраднаха статуя на Мерилин Монро в Холивуд (СНИМКИ и ВИДЕО)

Кирил Домусчиев е почетен гражданин на Небраска

Нанси Пелоси: Ще започнем импийчмънт на Тръмп, ако бъдат открити нарушения

Жена падна с колата си в река Искър и загина

Децата от „Многоточие“ гостуваха на горски педагози

Завърши основният ремонт на моста между селата Велчево и Плаково

ВСС отстрани временно от длъжност прокурора от Самоков, набил свидетелка

Fibank проведе общо събрание на акционерите

Как Диляна Попова поддържа фигурата си

Мъж почина, след като се е наранил със счупена стъклена бутилка

Вижте отговорите на изпита по математика след 7 клас

Тристранният съвет реши да не намалява ДДС за хляба и лекарствата

Веселин Плачков: Най-сетне момче Плачков в рода

Ректорът на ВТУ откри Университетски център за административно обслужване на студенти

Университетски център за административно обслужване на студенти беше официално открит днес във Великотърновския университет „Св. св. Кирил и Методий“.

Лентата символично преряза ректорът проф. д-р Христо Бонджолов, зам.-ректорът по учебната дейност чл.-кор. проф. д.ф.н. Стоян Буров и от ас. Благовест Благоев, директор на новия център в присъствието на ректорското ръководство, деканите, студенти, преподаватели и служители от различните звена, свързани с неговата дейност.

Университетският център за административно обслужване на студенти е създаден, за да се улесни и подобри обслужването на студентите и преподавателите, да се облекчи работата на факултетските ръководства, да се въведе контрол върху заплащането на студентските такси, да се спести извършването на дейности от междинни звена, да се пресекат каквито и е възможности за извършване на нарушения било по недоглеждане или умишлени и да се пристъпи към пълна електронизация и модернизация на административните процеси.

Центърът включва 3 фронтофиса, които обслужват студентите по всички учебни и административни въпроси на едно „гише“: офис 1 – Ректорат, бивша аудитория № 4, офис 2 – пети корпус, вход откъм Институт „Конфуций“, 2 ет. и офис 3 – четвърти корпус (Стопански факултет).

За студентите голямо улеснение е отпадането на ангажимента да представят документи за платени семестриални такси – разнасянето на таксите ще се извършва служебно от счетоводството и Центъра.

Издаването на уверения и други административни документи ще бъде безплатно за студентите.

За преподавателите новото е, че протоколите за семестриалните им изпити ще се генерират по електронен път в техните персонални профили и нанасянето на оценките от страна на преподавателя ще става директно в електронната система от който и да е компютър в Университета или на друго място. На този етап съществуват законови ограничения за отпадането на главните книги, затова остава ангажиментът им да нанасят оценките при инспекторите в бекофисите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.