БАБХ проследява фуражна суровина от Бразилия със съмнение за наличие на салмонела

Мариана Маринова атакува „Фермата” “Мисис България” е вторият обявен известен участник

Поет от Банско се вдъхнови от президента Радев, посвети му стихотворение

Пуснаха движението по едното платно на магистрала „Струма“

Венета Харизанова плашещо слаба (СНИМКИ)

Опашка над 8 километра се е образувала на „Дунав мост 2“

Фандъкова: Приключи третият етап от изграждането на канализация в столичния квартал „Люлин“ 9

Пожар гори в коритото на река Марица в Пловдив, подпалили са се незаконни къщи

Павел, Венци Венц и Дара се глезят с 5 звезди Втора обща песен за хитовите изпълнители

11 спасители от София и Боровец издирвали украинския турист, който пострада в района на връх Мальовица

Община Търговище ще дофинансира селско училище

Сливен ще иска кредит за съфинансиране на проект за туризма

Два нови случая на западнонилска треска в Бургас и Монтана

Китайците търсят сигурност по време на ваканцията Румънците пътуват спонтанно, не чакат причина да стегнат куфарите

Началото на сезона в италианската Серия А по MAX Sport през уикенда

Родна компютърна игра проби на световните пазари

Българската компания Haemimont Games създаде компютърна игра, която привлече вниманието на най-големите дистрибутори на световния пазар.

Разработката на играта е отнела на екипа над 6 години работа.  Инвестираните средства надхвърлят бюджета на скъпа холивудска продукция, казаха авторите пред БНТ. В компанията в момента работят над 50 човека.

Производството на видео игри през последните години не само застигна, но и задмина световната кино индустрия по инвестирани средства и по реализирани печалби. Една българска компания успя да се намести сред най-големите.

„Мисля, че имаме сумарно повече от 6 години от началото до излизането на играта. Имаше малко бой във фирмата. Имаше спорове. Решихме, че ролева игра, със силен екшън елемент, е добра среда, в която ние да покажем разбирането ни какво прави една игра добра игра“, каза Бисер Дянков, продуцент.

Това е играта „Виктор Вран“, която е изцяло разработена от българска компания, а от 2017 година вече ще се продава на световните пазари.

„На големия гейм пазар успяхме да пробием с много пот, постоянство, някаква доза късмет, емоции, ентусиазъм. Но като студио винаги сме искали от всеки проект да научим нещо нова и да се развиваме. Ние имаме екип, който прави игри от много време. Мисля, че повече от 15 години. В момента сме около 50 разработчика“, разказа Бисер Дянков. Това е едно число, което се задържа доста през годините. В това число влизат както софтуерни инженери, така и артисти, дизайнери, левъл дизайнери.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.