Повдигнаха обвинение на шофьора, правил дрифт пред Народното събрание

Рефер отсъди дузпа след обещание

Бербатов към Моу: Купи защитници

Задържаха системен нарушител в горите край разложко село

Министър Вълчев: Ефектите от образованието и възпитанието са едни от най-важните за развитието на обществото

Съдят анестезиолог заради смърт на пациент

Сидеров обсъдил с премиера Борисов предложението за оставка на Каракачанов Идеята ми е за заздравяване, а не за разрушаване на управляващата коалиция, поясни лидерът на "Атака"

Ново земетресение от 5,1 по Рихтер е регистрирано в Йонийско море

Ердоган: Турция очаква първи доставки на газ през газопровода „Турски поток“ през 2019 година

Столичната община ремонтира улици с 10 млн лв. Обновяват участъци в Нови Искър, Кремиковци, Подуяне и Сердика

Голяма част от популярните испански курорти са под вода заради бури (ВИДЕО)

Хейли потвърди брака си с Джъстин, стана Бийбър в инстаграм

Горя БМВ на голмайстора на „Монтана”

Пуснаха срещу парична гаранция механика, прострелял бившата си

Камион с дърва се обърна от мост в Свищов Инцидентът станал край местността „Паметниците“, няма пострадали

Си Цзинпин откри най-дългия мост (ИНФОГРАФИКА) 55-километровото съоръжение свързва Китай с Хонконг и Макао

Най-дългият морски мост в света бе открит вчера в Китай от президента на страната Си Цзинпин, предаде Би Би Си.
55-километровото съоръжение свързва Хонконг, Макао и южния китайски град Чжухай, в който се състоя тържествената церемония по откриването.

Проектът глътна 20 милиарда долара, а изграждането му отне 10 години. За строежа са използвани общо 400 000 тона стомана, които са достатъчни за издигането на 60 Айфелови кули. Проектиран е да издържи на земетресение със сила 8 по скалата на Рихтер, супертайфуни и 300 000-тонни товарни превозни средства.

Съоръжението всъщност не е само мост, а включва и два изкуствени острова и подводен тунел между тях, които са направени, за да позволят преминаването на плавателни средства.

Проектът е част от амбициозната инициатива на Пекин за икономическо интегриране на 11 града от делтата на Перлената река, включително Хонконг и Макао – две бивши европейски колонии, върнати на Китай през 90-те години на миналия век.

За да се минава по моста, ще се изисква специално разрешително, такива ще се разпределят по квотна система. Превозните средства ще плащат такса, чийто размер засега не се съобщава. Очаква се дневно около 9200 превозни средства да използват съоръжението.

Природозащитници пък алармират, че строителството на моста е довело до 40-процентен спад в местната популация на критично застрашения китайски бял делфин.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.