Учените: Акулата изчезва Добрите запаси на калкан увеличиха квотата с 30%

Парламентът ще разглежда Закона за държавния бюджет за 2020 г.

Очаква се днес да повдигнат обвинение на кантонера заради катастрофата на жп прелез

Обявиха извънредно положение във Венеция заради проливни дъждове (ВИДЕО)

Продължава издирването на жената, изчезнала край Мальовица

На 13 ноември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за сряда, 13.11.2019

Повече от един тон пакети с кокаин събраха от атлантическото крайбрежие на Франция (ВИДЕО)

Чехия купува 12 бойни хеликоптера от САЩ

Тръмп и Макрон обсъдиха по телефона Сирия, Иран и срещата на върха на НАТО

Лекуваме се с по-модерни лекарства На извънредно заседание депутатите гласуваха финансовите рамки за НЗОК и ДОО (обзор)

Ураганен вятър в Далмация събори дървета и стълбове, вълните в морето достигнаха 6 метра (ВИДЕО)

КРИБ награди десетте най-добри бизнес лидери (СНИМКИ) "Мистър и Мисис икономика" са Атанас Добрев и Теодора Петкова

Луфтханза се съгласи на арбитраж в спора с кабинния персонал

Прокурист пое болницата в Пазарджик

Си Цзинпин откри най-дългия мост (ИНФОГРАФИКА) 55-километровото съоръжение свързва Китай с Хонконг и Макао

Най-дългият морски мост в света бе открит вчера в Китай от президента на страната Си Цзинпин, предаде Би Би Си.
55-километровото съоръжение свързва Хонконг, Макао и южния китайски град Чжухай, в който се състоя тържествената церемония по откриването.

Проектът глътна 20 милиарда долара, а изграждането му отне 10 години. За строежа са използвани общо 400 000 тона стомана, които са достатъчни за издигането на 60 Айфелови кули. Проектиран е да издържи на земетресение със сила 8 по скалата на Рихтер, супертайфуни и 300 000-тонни товарни превозни средства.

Съоръжението всъщност не е само мост, а включва и два изкуствени острова и подводен тунел между тях, които са направени, за да позволят преминаването на плавателни средства.

Проектът е част от амбициозната инициатива на Пекин за икономическо интегриране на 11 града от делтата на Перлената река, включително Хонконг и Макао – две бивши европейски колонии, върнати на Китай през 90-те години на миналия век.

За да се минава по моста, ще се изисква специално разрешително, такива ще се разпределят по квотна система. Превозните средства ще плащат такса, чийто размер засега не се съобщава. Очаква се дневно около 9200 превозни средства да използват съоръжението.

Природозащитници пък алармират, че строителството на моста е довело до 40-процентен спад в местната популация на критично застрашения китайски бял делфин.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.