Частниците ще печелят от 400 реклами и 300 павилиона
София търси концесионери за над 2600 спирки на градския транспорт. Процедурата се подготвя с години и ще бъде задействана, ако днес Столичният общински съвет я одобри. Очакваните инвестиции са 18 млн. лв. Срокът за концесията е 15 г. Спирките са разделени на 4 пакета, като концесионерите ще могат да кандидатстват за не повече от два, за да няма монопол. Във всеки пакет ще им има между 582 и 696 стоянки. Разпределени са и 400 рекламни елемента и 300 павилиона за продажба на вестници и дребни пакетирани стоки. От тези обекти концесионерите ще печелят, за да поддържат останалите. 75% от тях ще бъдат монтирани където каже общината а останалите-със съгласието й, по желание на частниците.
Новите съоръжения ще бъдат изградени според изисквания на главния архитект Здравко Здравков за материалите и цветовете им. Здравите спирконавеси, които ще бъдат премахнати, ще бъдат монтирани от ЦГМ другаде извън периметъра на концесията. Предвижда се спирките да са различни видове – от такива със знак, кошче и информационна табела до такива с навес. Очаква се най-малко 1498 спирки да са с навеси, а в момента такива са 1100.
Най-голяма тежест при избора на концесионер ще имат инвестиционното предложение и размерът на концесионното плащане.
АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com
Всичко еднакво-четириъгълни на които да лепят реклами с лъскави кучки. Бавноразвиваща се държава и няма излизане от тоя гьол,където само магарета реват.
Всичките спирки ще са еднакви по калъп. Добре де,а защо никой не помисли да сложи и поне една пейка? Да има къде да поседнем,чакайки превозно средство. А?