Хакери ужилили хазната с над 20 млн. лв. от горива Престъпна група от румънци и македонци манипулирала системите на Агенция “Митници”

Микробус падна от мост на източния изход на Велико Търново Возилото се е "приземило" от 5 м височина

Над 41 млн. лв. ще бъдат вложени в ремонт на знакови градски пространства в София

Д-р Нигяр Джафер: „Корупция” е прекалено всеобхватна тема за вот на недоверие

Лиляна Павлова: Отношенията на ЕС и Турция са изключително важни за България

Откриха обновената база на Комплексния онкологичен център в Стара Загора

Красимир Вълчев: Няма да се отменя учебната програма по история за 10-и клас

Йоханес Хан: Сърбия и Черна гора ще са следващите, които ще влязат в ЕС

Пробив в медицината – кръвен тест открива рак Експерименти с 1005 пациенти показали 70% успеваемост

Джеймс Матис: САЩ са изправени пред нарастващи заплахи от Китай и Русия

За улеснение на домакинствата ЮЗДП разкри 8 централни склада за дърва

Вдигат 5-звезден хотел в центъра на София Ще се намира на Солни пазар на мястото на бившия цирк

Скандалджията Кириос: Григор е силен, ще е тежко

Със 100-те родопски гайди откриха изложение в Берлин Включват мярка за напояване в Програмата за развитие на селските райони

Започна разследване на причините за смъртта на Долорес О’Риърдън

Стартира набирането на кампании в конкурса “BAAwards 2017”

 Срокът за участие е от 29 май до 25 август 2017г.

 Системата за кандидатстване в четвъртото издание на конкурса за наградите BAAwards вече е активна на сайта http://www.baawards.com. Организациите, които искат да подадат своите кандидатури могат да го направят от 29 май до 25 август 2017 г. Приемат се кампании, осъществени в периода от 1 януари 2016 до 15 май 2017 г.

Конкурсът, който отличава най-добрите постижения в сферата на маркетинговите комуникации приема кампании в 10 категории: „Нов продукт“, „Нова услуга“, „Нова корпоративна марка“, „Ребрандинг на продукт“, „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг“, „Пускане на пазара на обновен продукт“, „Пускане на пазара на обновена услуга”, „Активиране на марка“ и „Корпоративна социална отговорност“. Авторитетно жури, съставено от 11 изтъкнати маркетолози и комуникационни специалисти, ще оценява кандидатите. През тази година членове на журито са Кирил Хаджидинев (председател), Юлиан Добрев, проф. д-р Христо Катранджиев, Кристина Петрова, Невена Цекова, Елица Серафимова, Ива Димова, Боряна Великова, Венцеслав Хиков, Д-р Кристиян Постаджиян и Валентин Коен.

Критериите, по които ще се формира оценката на журито са три – определяне на посоката, изпълнение и резултати. При критерия „определяне на посока“ ще се вземат предвид анализите на пазара и потребителските нужди, разбирането на потребителите, бизнеса, разкриване на нови възможности и поставянето на бизнес цели. При критерия „изпълнение на кампанията“ ще се оценяват инициативност, следене на развитието на проекта, придържане към основната посока, реагиране на промени, работа с партньори и с доставчици на услуги. При критерия „оценка на резултатите“ от значение ще бъде  ефекта на кампанията върху познаваемостта и представата за марката,  върху цялостния бизнес и постигането на поставените цели.

В конкурса могат да бъдат раздадени до 21 награди в 10-те категории (10 екипни, 10 индивидуални и награда „изгряваща звезда“). Победителите ще бъдат обявени в последната седмица на септември на гала церемония. Цялата информация за конкурса, критериите за оценка, журито и процеса нa кандидатстване може да бъде намерена на обновения сайт: baawards.com.

И тази година организаторите ще представят BAAwards ноу хау, споделяйки най-добрите кампании, отличени в рамките на четвъртото издание на конкурса. По този начин Българската асоциация на рекламодателите (БАР), продължава да работи за развитието на по-високи професионални и етични стандарти в маркетинговите комуникации.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.