Финализираха сделката за „Нова телевизия“

Сделката за придобиването на „Нова телевизия“ от „Юнайтед Груп“ е финализирана. Доставчикът на телекомуникационни услуги в Югоизточна Европа обяви, че е завършило придобиването на „Нова Броудкастинг Груп“.

„Нова“ се състои от 10 телевизионни канала, включително националната НОВА ТВ, и онлайн платформата „Нетинфо“. Групата също така управлява четири радио станции.

На българския пазар „Юнайтед Груп“ притежава телеком-опертаора VIVACOM.

Главният изпълнителен директор на „Юнайтед Груп“ Виктория Боклаг заяви: “С радост посрещаме „Нова“ и нейните служители в семейството на „Юнайтед Груп“. България е привлекателен пазар за нас и като част от „Юнайтед Груп“ „Нова Броудкастинг Груп“ ще продължи да надгражда силните си страни.“

„Между „Нова“ и другите наши медийни операции съществува добра съвместимост. Това ни дава възможността да постигнем синергия и да разширим мащаба си, за да увеличим инвестициите си в локално съдържание, което да удовлетвори нашите клиенти“, допълни  Виктория Боклаг.

Като част от „Юнайтед груп“ дейностите на „Нова Броудкастинг груп“ ще бъдат супервизирани от бившия изпълнителен директор на RTL - Дирк Геркенс, професионалист с повече от 25 години опит в сферата на телевизията.

Придобиването на „Нова Броудкастинг Груп“ е в съответствие със стратегията на „Юнайтед Груп“ да притежава както телекомуникационни, така и медийни компании на пазарите, където оперира.

Медийното подразделение на „Юнайтед Груп“, „Юнайтед Медиа“, всяка година произвежда повече от 20 000 часа оригинално съдържание и излъчва повече от 30 канала, които са на разположение за наземни, кабелни, DTH, OTT и IPTV платформи.

„Юнайтед Груп“ е със седалище в Нидерландия, като притежава телекоми и медии в Югоизточна Европа.

Коментари

Задължително поле