Чатботът „Скили“ отговори на 5000 граждани

Във връзка с пандемията

15 000 били зададените въпроси

Чатботът “Скили”, който Столична община разработи на сайта си, е отговорил на над 15 хиляди въпроса на повече от 5 хиляди граждани.

Чатботът бе разработен във връзка с пандемията COVID-19 и предоставя важна информация за коронавирусната инфекция, обясни Генчо Керезов - заместник-кмет на София по “Дигитализация, иновации и икономическо развитие''.

Услугата дава бърз достъп до информация за конкретните мерки във връзка с пандемията. Въпросите на столичани са свързани с медицинската помощ и възможностите за тестване в София, както и към секциите, които са свързани с различни действия при наличие на потвърден случай на заразяване.

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Региони