Турция удължи извънредното положение в страната с още 3 месеца

Ограничено е движението за всички превозни средства през Троянския проход

Тир се обърна на пътя Монтана-Видин

С лихвоточки да се плащат данъци Жилищно-спестовните влогове ще може да се наследяват

Двоен самоубийствен атентат в Нигерия взе най-малко 12 жертви

Президентът награди разузнавачи посмъртно Депутатът Таско Ерменков с отличие от министъра на отбраната

Пълна каша с Истанбулската конвенция Няма нужда от нов превод, документът се ратифицира на езика, на който е договорен

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 18 януари 2018

Искрен Веселинов: Ние от ВМРО сме категорични, че няма да подкрепим Истанбулската Конвенция, независимо колко превода и бъдат направени

Болниците искат парите си от НЗОК по съдебен път Въпреки решението на съда, здравната каса отказва да плати надлимитната дейност

Училища и градини с по-ниски сметки за парно Потребили сме по-малко топлоенергия през декември

Без субсидии за хора с увреждания, ако имат фирма Отпускат до 20 хиляди лева на кандидат за започване на собствен бизнес

Населението на Велико Търново се увеличава За кратко време жителите на старата столица са се увеличили с 1000 души

Прокуратурата образува досъдебно производство по случая с дъщерите в Свищов Анкета е показала, че са лица в риск, а нямат личен лекар

Слаба охрана улеснила атентата на летището в Сарафово Никой не е забелязал терориста, поставил бомбата в автобуса с израелски туристи

„Черен петък“ вдига онлайн продажбите с 128%

128% ръст на онлайн продажбите у нас по време на „Черен петък“ (Black Friday) отчита статистика на компания RTB House през ноември 2015г. Крайният трафик на уебмагазините е с 40% повече при средни 30% по време на уикенда.

Онлайн продажбите в страната се покачват с 58% повече, в сравнение с останалите пазари по време на Black Friday.

Анализите на над 40 пазара сочат, че „черният петък“ не е само ден за разпродажби, а генериран импулс, от който зависят дългосрочни резултати в търговията.

„Ако търговците предложат най-добрите онлайн сделки, точно когато клиентите ги търсят, шансът марката да постигне разпознаваемост и имиджово позициониране е много по-голям. Особено ако се ползват реклами, предназначени и индивидуално насочени към конкретни потребители. Това е най-мощният инструмент за поощряване на покупките от страна на най-важните посетители и за максимизиране възвръщаемостта на инвестицията“, съветва регионалният мениджър на RTB House Каталин Емилиан.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.