652 деца са върнати в класните стаи в Сливен и областта, 69 са отпаднали от образование

Европейската комисия прие проекти за търговските преговори със САЩ Те трябва да бъдат приети от държавите-членки на ЕС

Още 2 дни грипна ваканция в Шумен

Еврокомисията: Следи ситуацията около изпълнението на проекта „Турски поток“

Комплексният онкологичен център в Стара Загора получи прецизна диагностична апаратура

1000 лв. глоба за ветеринар, „заклал виртуално” овце и подправил подпис Докторът целял да поправи грешки със сбъркани номера на ушни марки

Иван Гешев: Разследването на хавалдарите е едно от първите такива в Европа По света през мрежата годишно минавали между 100 и 300 милиарда евро

Полиция претърсва Централната автогара и жп гарата в София

РЗИ Варна въведе строги антигрипни мерки

Осъдиха наркодилър на 2 години и 4 месеца

15 000 строителни фирми работят в сивия сектор От браншовата камара настояват всички компании да бъдат вписани в професионалния регистър, за да се гарантира качеството на изграждане

Учениците в Благоевград няма да учат на 4 февруари

Две деца потрошиха 16 коли в автокъща Погромът станал като подкарали "Нисан"

Заради болни доктори затвориха Инфекциозното отделение в болницата в Добрич Насочват пациентите към здравните заведения във Варна

Премиерът Борисов: За България, както и за ЕС, Турция е стратегически партньор Стабилното и устойчиво развитие на двустранните отношения е приоритет на българската политика, заяви министър-председателят

„Черен петък“ вдига онлайн продажбите с 128%

128% ръст на онлайн продажбите у нас по време на „Черен петък“ (Black Friday) отчита статистика на компания RTB House през ноември 2015г. Крайният трафик на уебмагазините е с 40% повече при средни 30% по време на уикенда.

Онлайн продажбите в страната се покачват с 58% повече, в сравнение с останалите пазари по време на Black Friday.

Анализите на над 40 пазара сочат, че „черният петък“ не е само ден за разпродажби, а генериран импулс, от който зависят дългосрочни резултати в търговията.

„Ако търговците предложат най-добрите онлайн сделки, точно когато клиентите ги търсят, шансът марката да постигне разпознаваемост и имиджово позициониране е много по-голям. Особено ако се ползват реклами, предназначени и индивидуално насочени към конкретни потребители. Това е най-мощният инструмент за поощряване на покупките от страна на най-важните посетители и за максимизиране възвръщаемостта на инвестицията“, съветва регионалният мениджър на RTB House Каталин Емилиан.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.