Правят аутопсия на Шабан Шаулич Има неяснота около смъртта му

Парламентът пред политически колапс От БСП искат рестарт с ново Народно събрание

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 20 февруари 2019

Икономът на Ким пратен във Виетнам Подготвя срещата САЩ-КНДР

Четирима ранени при нападение с нож в Марсилия

Над 700 аптеки в страната няма да работят утре в знак на протест

Затварят за ремонт улица „6-и септември“

Двама кредитори искат фалит на „Евроманган“ Работници настояват за прекратяване на концесията на неработещата мина

Пишат нов вариант на „бонус-малус“ Шефът на КФН Карина Караиванова отива в ЕБВР

Депутатът от ГЕРБ Станислава Стоянова: В края на този мандат възнагражденията на педагозите ще са два пъти по-високи, спрямо 2017 г. В Павликени народният представител посети ДГ „Слънце“, разговаря със земеделски производители

Почетоха паметта на Левски в Сърбия

Румен Радев: Портретите на Левски висят в много кабинети като икони в запусната черква Още ли народната работа стои над всичко или вече просто й казваме политика, попита президентът

Журито на „Мастършеф“ тества хоби-готвачите в нова кухня Шеф Андре Токев, шеф Петър Михалчев и шеф Силвена Роу показаха умения на световна класа

383 случая на агресия срещу медици през 2019 г. Пет са ефективните присъди от 2011 до 2018 г.

Вижте какво ще решава Министерски съвет утре, 20 февруари 2019

Шефът с по-голямо доверие от правителството Ролята на медиите нараства, влиянието на фейсбук намалява

Доверие в своя работодател имат 75% от хората, показва проучване на глобалната компания за комуникационен маркетинг Edelman, представено в Ню Йорк. Така “моят работодател” се превръща в институцията с най-голямо доверие и е значително по-напред от неправителствения сектор (57%), бизнеса (56%) и правителството (48%).

Страховете в хората предизвикват силно желание за промяна и достоверна информация, което води до безпрецедентно увеличаване с 22 пункта до 72% на медийното потребление и споделяне на новини и информация. Доверието в традиционните медии (65%) и търсачките (65%), бележи най-висок резултат в историята на проучването поради големия ръст на развитите пазари.

Обратно, доверието в социалните медии (43%) остава ниско, особено в някои развити страни, където се очертават огромни разлики в доверието между традиционните и социалните медии – 31 пункта разлика в САЩ и Канада, 26 пункта – в Европа. Но доверието на жените към бизнеса е по-малко от това на мъжете.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.