Красимир Янков: Нинова каже кой е оказвал натиск на делегатите

Президентът Радев: България и Грузия трябва да използват стратегическото си положение на двата бряга на Черно море

София има дефицит на нови апартаменти

Извинение за фалшиви картини в галерия „Структура” Организаторите и собственикът на творбите били подведени

Животновъдите ще получат 26,3 млн. лева de minimis

Разследват опит за палеж на барака, ползвана за фитнес

МВнР: Няма данни да е имало българи на самолета, попаднал в силна турбуленция

Апелативният съд в Търново с позиция за намалена присъда за убийство в Бяла Апелативната прокуратура в старата столица внася протест за промененото наказание от 20 на 3 години затвор

Щрахе няма да става евродепутат Планира да се завърне в политиката

ББР създава уеб платформа за финансиране на проекти 11 банки за развитие ще си сътрудничат

Показаха новия европейски изтребител на авиошоуто в Бурже (ВИДЕО)

Дете издъхна по време на игра в Стражица 8-годишното момче е починало от задушаване, след като си глътнало езика

Вижте верните отгори от днешната матура по БЕЛ

Заев се отказа от предсрочни избори Но ще прави ремонт на правителството

Иран се закани да превиши разрешения лимит на запаси от обогатен уран

Яхтата “Фурия” ще прекоси Северния Атлантик с бургаски флаг

PrizeGiving_Furia_WinnerClassF_Cruising

unnamed-9Яхтата „Фурия“ тръгва да прекосява Северния Атлантик с бургаския флаг на мачтата. Това е първо българско участие през новото хилядолетие в най-стара презокеанска ветроходна регата за непрофесионалисти, известна като OSTAR, а във формата за двучленни екипажи – Twostar. Бургазлиите Михаил Копанов и Диан Зайков трябва да прекосят бурните води между Британия и САЩ почти по същия маршрут, по който е пътувал корабът „Титаник“ през 1912 година.

Стартът на състезанието ще бъде даден в град Плимът на 29 май, понеделник, 12 часа местно време, а финалът е в Нюпорт, щата Роуд Айлънд. Участват общо 22 ветрохода – 16 в класа за „самотници“ и 6 при двучленните екипажи, един от които е нашият. През последните десетина дни Мишо и Диан работиха по подготовката на „Фурия“ – натъкмяване на платна, такелаж, зареждане с храна. Двамата са в добро физическо състояние и амбицирани да подобрят най-доброто българско постижение по този маршрут – 22 дни, 9 часа и 12 мин., постигнато през 1986 г. от Светлозар Тенев и Васил Попов с яхта „Булкон Стар“:

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Жалко за закъснялата информация която давате от „ТРУД“ – защото тя / яхтата “ Фурия “ / вече потъна. Добре че мореплавателите ни са спасени ………..
    Да са живи и здрави.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.