Изстрадахме точка в Косово, Хубчев отказа да коментира темата „Левски“

На 26 март 2019 да почерпят

Ракети са изстреляни от Газа към Израел

Тереза Мей: Британският парламент ще обсъди в сряда официално отлагане на датата на Брекзита

Чужденци похарчиха 1 млрд. лв. за хотели

Хванаха крадци на метални тръби, докато пренасят плячката

Пожарникари извадиха несретница, паднала в Луда Камчия 62-годишната жена пренощувала в коритото преди някой да чуе виковете й и да извика помощ

Българските зеленчуци изчезват Намаляват както площите, така и количествата зарзават всяка година

Росен Желясков: Разочароващо е решението на Европейския парламент в сряда да се гласува пакетът „Мобилност“

Как може да се прекрати отпуска по майчинство

МВнР на Русия: Решението на САЩ да признае суверенитета на Израел над Голанските възвишения не променя позицията на Москва, че това е територия на Сирия

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 26 март 2019

Увеличава се интересът към тристайните жилища Делът на новото строителство нарасна до 30-35%

Пакетът „Мобилност“ влиза в дневния ред на Европейския парламент

Австралиец спря Григор в Маями

12 големи компании искат да строят 10,4 км от „Струма“ Поръчката е за част от новия магистрален път в посока София през Кресненското дефиле

Решението за ОВОС за изграждането на магистрала “Струма” през Кресненското дефиле е законно, реши Върховният административен съд по-рано тази година.

В състезанието се включва и португалски гигант

12 са подадените оферти за изграждане на част от новото трасе на магистрала „Струма“ през Кресненското дефиле. Търгът е за 10,4 км от аутобана в участъка между Кресна и Крупник. Отсечката е разделена на две части, за да се изгради по-бързо, като през миналата седмица стана ясно, че кандидатите за другото трасе от нея с дължина от 13,2 км са 10 фирми и обединения.

И този път в конкурса се включват най-големите родни компании. За първи път сред кандидатите е португалският строителен гигант EPOS – Portuguesa de Obras Subterrâneas, S.A. Фирмата е с над 30-годишен опит зад гърба си и участва в търга за „Струма“ в обединение с „ГБС-Инфраструктурно строителство“ АД и „Главболгарстрой Интернешънал“ АД.

Част от участниците са подали документи и за двата лота на отсечката между Кресна и Крупник. Сред кандидатите е дружество с участници в него „Джи Пи Груп“ АД и „Логистика 21“ ЕООД. Оферта е подало и обединение между „Грома Холд“ ЕООД, „Водно строителство – Благоевград“ АД, „Вахостав – СК“, „Пътпроект“ ЕООД, „Рутекс“ ООД и „Метропроект“ Прага. В търга заедно участват компаниите „Трейс Груп Холд“ АД и „Алве Консулт“ ЕООД. С обща оферта в конкурса се състезават „Геострой“ АД, „Пътстрой-92“ АД, „Биас-М“ ЕООД и „Илия Бурда“ ЕООД. Сред българските обединения е и това между „Иса 2000“, „Евро Алианс Тунели“ ЕАД и „Автомагистрали Черно море“. Като консорциум са се явили компаниите „ПСТ Груп“ ЕАД, Частно акционерно дружество „Строителна асоциация Интербудмонтаж“, „БГ Ленд Кънстракшън“ АД и „Копекс и Ко“ ЕООД.

Самостоятелно в търга за изграждането на отсечката са избрали да участват „Акорд строително промишлена инвестиционна корпорация“ АД. Две турски фирми също са избрали да подадат оферти сами. Това са „Дженгиз Иншаат Санайи Ве Тиджарет Аноним Шерикти“ АД и „Колин Иншаат Туризм Санайи Ве Тиджарет“ АД. Друга турска компания е предпочела да обедини усилия с родни фирми. Те участват заедно. Това са „Доуш Иншаат Ве Тиджарет“ АД, „Автомагистрали Хемус“ АД и „Трансконсулт-22“ ООД. Последният, 12 участник в търга е обединението между италианците от „Тодини Конструкциони Дженерале С.П.А.“ и българския филиал на компанията – „Тодини България“ ООД.

10,4 километровата отсечка ще трябва да бъде построена от избраната фирма за 1556 дни.

 

Борят се за близо 430,5 млн. лв.

430,5 млн. лв. е индикативната стойност на поръчката за изграждане на 10,2-та километра от новото трасе на магистрала „Струма“ в посока София между Кресна и Крупник. В поръчката е включен и обходния път на Кресна, който е с дължина 5,5 км. При изграждане на отсечката ще бъдат построени 4 тунела с обща дължина близо 2 км, 11 виадукта с приблизителна дължина от 5 км, както и 9 надлези и подлези. Тунелите ще бъдат с с инсталации и системи за пожароизвестяване, вентилация, електроснабдяване, осветление и управление на движението.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.