13,6 милиона пълнолетни пушачи по света вече са преминали на устройството за нагряване на тютюн IQOS. Близо 10 милиона от тях са спрели напълно цигарите и са преминали изцяло към бездимната алтернатива на компанията, която се предлага на 52 пазара в света. Това обявиха от Филип Морис Интернешънъл при представянето на последния отчет за финансовите резултати на компанията.
През 2019 г. обемите на продажби на нагреваемите тютюневи изделия нарастват с 44,2% в световен мащаб, докато обемите на доставките на цигари спадат с 4,5%, съобщиха от компанията. В изпълнение на визията си за изграждане на бъдеще без дим Филип Морис Интернешънъл планира да увеличи обема на продажбите си в глобален мащаб на нагреваемите тютюневи изделия с над 30% през 2020 г.
Нагреваемите тютюневи изделия на Филип Морис Интернешънъл са третата най-продавана марка тютюневи изделия на пазарите, където се предлага IQOS, с глобален пазарен дял от 5,5% за четвъртото тримесечие на 2019 г., а общият пазарен дял на нагреваемите тютюневи изделия на пазарите в света, където се предлага IQOS, с изключение на САЩ, нараства с 1,4 пункта до 5.0% за цялата 2019 г.
"Продължаваме със значителен напредък в трансформацията към бъдеще без дим, като бездимните ни продукти вече заемат 8% дял от обема на доставките ни и почти една пета от нетните ни приходи,“ заяви Андре Каланцопулос, главен изпълнителен директор на Филип Морис Интернешънъл след публикуването на финансовия отчет.