Жандармерията остава в Сливен и селата до края на годината

Сондата на НАСА „ИнСайт“ си щракна селфи на Марс (СНИМКА)

Банско е ТОП общината за планински туризъм за 2018

Бургаски митничари спипаха недекларирани 23 500 евро в дамска чанта 

Кметът на Свищов награди с почетен знак изявен ученик

Съдии, адвокати и грантови анализатори с донос срещу България до ЕК Авторите недоволни, че Брюксел спрял да пише Мониторинговите доклади по техните “опорни точки”, против са присъединяването на страната ни към Шенген

Руският посланик: Борисов искаше среща на Путин и европейските лидери във Варна

Стрелецът от Страсбург има 27 присъди, лежал в затвори в 3 държави

Хванаха 430 литра ракия, маскирана като ябълков сок

Митничари са хванали контрабандни оръжия, укрити в барбекю и плодове на „Капитан Андреево“

Пуснаха майката на Николай Банев срещу гаранция от 10 000 лева

От 1 до 6 г. затвор и глоба от 20 до 100 хил. лв. за производство на алкохол или тютюневи изделия без разрешително

Цапат със спрей пътни знаци във Варна

Мерцедес връхлетя возилото на бременна жена

Губернаторът на Шумен ще участва в заседанието на КЕВР за водата Старото увеличение още не е дало резултат

330 лв. за коледни подаръци ще заделят любителите на онлайн шопинга Най-често даряваме дрехи и козметика

Тази година за Коледа българите, които ползват интернет, ще направят подаръци средно на 8-9 човека на обща стойност над 330 лева. В сравнение със средните разходи миналата година това означава, че хората, които ще купуват подаръци в интернет, ще похарчат със 100 лева повече. Това показва проучване на потребителските навици по поръчка на Pazaruvaj.com.

За намиране на съвършения подарък над три четвърти от активните български потребители на интернет ще използват най-вече онлайн канали. Остава популярно преглеждането на вестниците за акции на магазините (49%), както и разглеждането на витрините на физическите магазини (41%).

Всеки трети смята, че е по-добре направо да попита близките си на какъв подарък ще се зарадват.

Набавянето на подаръците обичайно не започва много рано. В средата на октомври едва 15% от потребителите на интернет са се заели с покупка на коледни подаръци. 39% от потребителите на интернет – приблизително 1,2 милиона души – съзнателно изчакват с покупките до акциите на Черния петък в края на ноември, защото се надяват на голям избор. Като цяло обаче 82% от всички хора оставят купуването на подаръци до последните дни преди Коледа.

Повечето потребители на интернет следят за акции на конкретни видове продукти (56%), но за пазаруване много от тях (46%) черпят идеи от предложенията с намалени цени. На Черния петък 34% от потребителите на интернет планират импулсивно покупките си, тъй като от най-голямо значение за тях е, че ще пазаруват продукти с намаления, а всеки трети купувач ще следи кои продукти ще бъдат намалени най-много и това предопределя какво ще пазарува.

И тази година се очаква във всеки втори подарък да има някакъв вид дреха. Ето някои от най-популярните групи стоки:
– козметични продукти (45%)
– играчки (42%)
– мобилни телефони, таблети и аксесоари (31%)
– обувки (28%)
продукти от развлекателната електроника (23%)
– книги, музика и филми (20%)
– часовници, бижутерия, спортни стоки (18%)
– компютърна техника (16%)
– стоки за бита (14%)
– кухненски машини и аксесоари (10%)

Заедно със стоките обаче – особено сред младите потребители на интернет – все по-популярни стават:
– ваучери за подаръци (17%)
– подаръци свързани с пътуване (12%)
– билети за различни събития (10%)
– а също така и различни изненади свързани с дигитални продукти и абонаменти (7%)

pazaruvaj_christmasgifts_research_2018_press_release_infographic
Изследването е извършено по поръчка на Pazaruvaj.com от GKI Digital през октомври 2018 година. Осъществено е на база онлайн допитване до 811 души.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.