Турция удължи извънредното положение в страната с още 3 месеца

Ограничено е движението за всички превозни средства през Троянския проход

Тир се обърна на пътя Монтана-Видин

С лихвоточки да се плащат данъци Жилищно-спестовните влогове ще може да се наследяват

Двоен самоубийствен атентат в Нигерия взе най-малко 12 жертви

Президентът награди разузнавачи посмъртно Депутатът Таско Ерменков с отличие от министъра на отбраната

Пълна каша с Истанбулската конвенция Няма нужда от нов превод, документът се ратифицира на езика, на който е договорен

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 18 януари 2018

Искрен Веселинов: Ние от ВМРО сме категорични, че няма да подкрепим Истанбулската Конвенция, независимо колко превода и бъдат направени

Болниците искат парите си от НЗОК по съдебен път Въпреки решението на съда, здравната каса отказва да плати надлимитната дейност

Училища и градини с по-ниски сметки за парно Потребили сме по-малко топлоенергия през декември

Без субсидии за хора с увреждания, ако имат фирма Отпускат до 20 хиляди лева на кандидат за започване на собствен бизнес

Населението на Велико Търново се увеличава За кратко време жителите на старата столица са се увеличили с 1000 души

Прокуратурата образува досъдебно производство по случая с дъщерите в Свищов Анкета е показала, че са лица в риск, а нямат личен лекар

Слаба охрана улеснила атентата на летището в Сарафово Никой не е забелязал терориста, поставил бомбата в автобуса с израелски туристи

7 млн.лв. нужни за ремонт на опасния подлез под Централна поща в Пловдив

Снимка: Уикипедия

Поне 7 млн.лв. са нужни за основен ремонт на подлеза под Централна поща на улица „Гладстон“ в Пловдив, който е в окаяно състояние, съобщиха от градската управа под тепетата. Реконструкцията на пътното съоръжение е част от проекта за новата визия на площад „Централен“, която трябва да е факт до края на 2018 г.

Има голяма вероятност обновяването на централната градска част да стартира от опасното транспортно съоръжение, за да се спрат разрушителните течове и наводняването на подлеза при всеки пороен дъжд. Хидроизолацията е разрушена, на тавана зеят огромни дупки, на куп места пък е изпопадала мазилката от вътрешната страна на стените, а арматурата е ръждясала. По стените се стича вода, която причинява аварии в осветлението. При извършените тестове в подлеза под Централна поща е констатирано, че няма нарушения на здравината на носещата конструкция. Осветителните елементи са единични, има няколко изгорели лампи, които ще бъдат подменени с нови през следващата седмица.

Бетонният мост край Централна жп гара и автогарите „Юг“ и „Родопи“ в Пловдив е единственият, на който от началото на 21-ви век не е правен ремонт, а състоянието му е плачевно. Металните части са силно корозирали, част от мантинелите са смачкани от удари в тях на леки коли, а бетонът на двете стълбища се рони.

От Община Пловдив, собственик на съоръжението, признаха, че не предприемат никакви стъпки за ремонтни дейности, тъй като от НКЖИ (Национална компания „Железопътна инфраструктура“) имали намерение да съборят Бетонния мост и построят транспортен подлез под Централна жп гара. Този транспортен проект е един от четирите на обща стойност от 207 млн.лв., които България подаде в последния възможен момент за кандидатстване за еврофинансиране по Механизма за Свързана Европа в сектор „Транспорт“ (Кохезионен пакет). Проектът за Пловдив е на обща стойност 115 млн. евро, от които безвъзмездното еврофинансиране е в размер на 98 млн.евро или 85%.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.