Варна ще привлича немски туристи с две мащабни кампании

Варна ще привлича немски туристи с две мащабни кампании

Общината ще си партнира с концесионера на летището и туроператори

Община Варна ще кандидатства с два проекта за провеждане на мащабни маркетингови кампании на немския пазар по новата Програма за маркетингови дейности на туристически услуги в Черноморските общини на Министерство на туризма, стана ясно на работна среща между кмета на Варна Благомир Коцев и министъра на туризма Зарица Динкова. Програмата е с общ бюджет от 5 млн. лв., като всяка община може да депозира до два проекта и да получи 60% държавно съфинансиране в размер до 400 000 лв.  

Днес местният парламент единодушно даде зелена улица общината да кандидатства с проектите „Варна  дестинация за четири сезона – неразкритите съкровища“ и „Варна – магията на морето“. Партньори по тях са концесионерът на летището „Фрапорт Туин стар Еърпорт Мениджмънт“ и немските туроператори  „Алтурс флуграйзен“ от Дюселдорф и „Шауинсланд райзен“ от Дуисбург. 

Целта на проектите е да се създадат иновативни туристически продукти, да се подобри информираността и да се повиши онлайн потребителското доверие към Черноморския регион на германския пазар, който все още не е възстановил нивата си отпреди 2019 г. Пряк ефект от проектите ще е и удължаването на туристическия сезон, което ще доведе до целогодишна заетост и разкриване на нови работни места в сферата на туризма, посочи кметът Благомир Коцев. 
  

Най-четени