Водещи рекламни агенции на тридневен фестивал в Пловдив

Водещи рекламни агенции на тридневен фестивал в Пловдив

Водещите рекламни агенции у нас се събират от 15 до 17 юни в Дома на културата "Борис Христов" в Пловдив, където ще се проведе 18-ото издание на фестивала "ФАРА 2017".

Водещи рекламни агенции на тридневен фестивал в Пловдив

Организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции и партньорите им от общинска фондация "Пловдив 2019" обещават тридневният форум да е наситен с богата лекционна и уъркшоп програма на световно ниво. ФАРА е най-мащабното събитие на рекламния бранш в България. На него индустрията показва добрите проекти за годината и "сверява часовника си", обменяйки опит и идеи. Тезата на "ФАРА 2017" е "Пресечни точки", защото фестивалът е не само състезание, но и пресечна точка на бизнес и въображение, лекция и диалог, опитни и начинаещи. От 2016 г. ФАРА все повече засилва своята лекторска и уъркшоп част.

Програмата на тазгодишното издание ще е още по-наситена с международни лектори, които ще покажат различна перспектива за настоящето и бъдещето на комуникациите. В програмата на 18-ото издание е включена и открита изложба на художествени творби на автори, работещи в рекламни и комуникационни агенции в България. Изложбата ще е в Градската Художествена Галерия в Пловдив и ще бъде отворена за посетители от 16 до 28 юни.

Най-четени