ЦСКА връща на екипите си логото на телекомуникационната компания А1. За първи път тя подпомогна „червените“ през 2016 година. Сега логото на А1 отново ще бъде на фланелките на 31-кратния шампион на България. В компания дълго време като ръководител е работил Радослав Златков, който от есента е изпълнителен директор на ЦСКА.
Двете страни започват ново стратегическо партньорство, насочено към развитието на българския спорт. А1 ще бъде основен технологичен партньор на ЦСКА в редица спортни инициативии социално значими проекти. Клубът вече задължи своите футболисти да участват в благотворителни каузи по свой избор.
„За А1 спортът е движеща сила за развитие, изграждане на дисциплината и стремеж към върхови резултати – каза Симеон Донев, старши-директор „Маркетинг“ в А1. - ЦСКА е клуб с дългогодишна история, чиято амбиция и воля за победа съвпадат с нашите ценности. Това партньорство е не просто подкрепа за един отбор, а инвестиция в бъдещето на българския спорт.“
„Договорът доказва, че ЦСКА не е само футболен клуб, а институция с огромно обществено влияние – добави Магдалена Андреева, маркетинг директор на ЦСКА. - Радваме се да обединим усилията си. Нашата мисия е подкрепа за българския спорт.“