На 31 март 2020 да почерпят

Рибите да обърнат внимание на близките си, а Овните да избягват пътувания – Дневният хороскоп на Алена

Лекарствата срещу COVID-19 (ИНФОГРАФИКА)

Със секс да избием глобата за разходка! Сайтът Pornhub обяви официално, че плаща по $3500 за аматьорско видео

Разширяват Монако за повече луксозни домове

Правителството прие измененията в държавния бюджет за 2020 г. Предвижда се изтегляне на до 10 млрд. лв. държавен дълг

Продажбите на жилища в Сингапур се увеличават

Две жени са пострадали при катастрофа в Благоевград

Третият тест за коронавирус на Ангела Меркел също е отрицателен

Колумбийски бунтовници слагат оръжието

Отсрочват заемите на няколко стъпки Започват с 2-3 месеца, а при необходимост ще има удължаване за мораториума

Меган и Хари приключиха със задълженията си към кралското семейство

Компаниите не променят плановете си

КПП-та и пеши патрули в Бургаското гето

Военен кораб с 1000 болнични легла пристигна в Ню Йорк, за да помага в борбата с коронавируса

A1 с първа награда от конкурса „Компания на годината” Компанията бе отличена за ефективни комуникации в категория „Телекомуникации” от престижните награди

А1 получи поредно признание за своето ребрандиране – компанията бе отличена за ефективни комуникации в категория „Телекомуникации” от престижните награди „Компания на годината” на списание Business Lady.
„Ребрандирането беше голямо предизвикателство за нас и съм много щастлив от резултатите, които постигнахме. Успяхме да надхвърлим всички очаквания и само 2 месеца след ребрандирането на практика всички знаеха, че вече сме А1. Наградата е за всички колеги от А1, които направиха това възможно и които продължават да дават най-доброто от себе си всеки ден. За нас ребрандингът не е просто смяна на лого и име – това е приключение, което започва много преди ребрандирането и продължава дълго след това”, сподели Симеон Донев, член на УС и старши директор „Маркетинг” на А1.
През миналата година компанията премина през най-мащабната промяна в своята история. Основното предизвикателство беше не просто да се смени името и визуалния облик с идването на А1, а да се наложи нов стандарт на телеком пазара – с нови услуги в сектора, с високо ниво на експертиза и с по-добро клиентско обслужване. Позиционирането на бранда А1 не беше еднократен акт, а цялостен процес, който продължава и до днес с постоянен стремеж към усъвършенстване и подобряване.
Измеренията на проекта изискваха и по-специален подход в комуникационно отношение. Новият бранд беше представен с мащабна рекламна кампания, серия от традиционни и нетрадиционни материали в медиите, публикации в социалните мрежи, специални събития и редица инициативи, компанията успя да достигне до всички целеви групи и да наложи новия бранд А1. За кратък период от време новото име беше припознато и стана разпознаваемо за всеки в България.
Целта на „Компания на годината” е да се даде гласност на добрите бизнес практики, да се популяризира успешната индустрия в световен и локален мащаб, да се фокусира общественото внимание върху иновативни и актуални модели за управление на бизнеса и компанията, като по този начин се поощри предприемачеството сред българската общественост. A1 е традиционен победител в конкурса. През миналата година телекомът бе отличен с приза „Грижа за обществото и клиентски подход” в неговото четвърто издание.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Странно как тази изключително некоректна с клиентите си чужда компания, получава награди и реклама в пресата, вместо да бъде заклеймена за нелоялни търговски практики.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.