Алианц променя представите за застраховане с нова кампания „Бъди готов за най-доброто“

Алианц стартира нова глобална имиджова кампания под мотото „Бъди готов за най-доброто“. Целта на кампанията е да се създадат положителни емоции и да промени представите, че застраховането е начин да се избегне най-лошото. Чрез реални примери от нашето ежедневие, компанията подчертава как добрата подготовка е в основата за постигане на най-доброто.

Повече от 130 години световният лидер в застраховането и финансовите услуги Алианц осигурява стабилни основи за хората и техния живот. Подготвя ги за растеж, приключения, увереност и надежда. Имиджовата платформа, създаденa заедно с Wieden+Kennedy Amsterdam, бе промотирана  по-рано през м. юни чрез специално видео, създадено по повод Световния ден на океана. Във видеото сключването на застраховка се сравнява с това да се научиш да плуваш – правиш го, не за да избегнеш неприятен инцидент, а за да се насладиш на емоцията във водата. Когато си подготвен в живота, гледаш на всяко приключение по различен начин и си уверен, че можеш да се справиш с него.

За да подкрепи допълнително основната идея, компанията създаде и три 60-секундни видеа с участието на професионален плувец, морски биолог и академик, плувец и татуист, които споделят своите спомени и преживявания  с океана и плуването. Във формат на непринудени сценарии те разказват за ползите от подготовката в различни житейски ситуации. С участието на двама спортисти, Алианц насочва вниманието че е застрахователен партньор на Олимпийските и Параолимпийските игри за периода 2021-2028 г.

Глобалната имиджова кампания на Алианц се реализира в 63 държави, част от които е и България.


Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес