Относно собствеността на "Труд"

Чувам, че преди няколко дни моите домашни любимци от „Капитал“ пак пуснали слух, че „Труд“ бил вестник на Делян Пеевски. За да ги предпазя от подобни тъпотии, в днешния брой на вестника, под главата е публикувана информация по въпроса, която ще стои там, докато на онези им уврат главите.

Що се отнася до вестниците на господин Делян Пеевски - те са „Монитор“, „Телеграф“, „Политика“. Аз му ги продадох през 2007 година. Днес мога с удовлетворение да кажа, че редакционната политика на тези вестници бе запазена до голяма степен от времето, в което бяха създадени и притежавани от мен и съдружниците ми Радостина Константинова, Емил Петков, Владимир Райчев и Драгомир Василев.

По-конкретно при новия собственик тези вестници продължиха да разобличават вредите, нанесени на страната от Иван Костов и от слугуващите му издания на Иво Прокопиев. Което прави чест на господин Пеевски и колегите от изданията му. Апропо тази политика е водеща и в другите вестници, притежавани и ръководени от мен още от 1990 година.

Публикувано от Петьо Блъсков

Този уебсайт използва "бисквитки"