Спортинг Лисабон пусна третия си екип с логото на Роналдо, донесе им луди печалби

Третият екип екипировка на Спортинг, пуснат този сезон, се продава изключително добре. Клубът от Лисабон реши, 20 години след откриването на стадион "Жозе Алваладе", да пусне в продажба специални фланелки с логото на CR7.

Иновацията вместо логото на Nike екипът да е с това на Кристиано Роналдо беше невероятен успех в историята на лисабонския клуб. Само за 40 дни след появата си на пазара бяха продадени тениски на обща стойност 2,2 милиона евро.
64% от екипа, продаден от Спортинг от началото на август, е черен със златни ръкави, колекционерски артикул, отбелязващ 20 години от откриването на стадиона и последното участие на Кристиано за отбора от португалската столица преди трансфера му в Манчестър Юнайтед. 42 процента от приходите, получени през този сезон, идват от продажбата на екипа, който се хареса изключително много на феновете.
За да има срок за сравнение, например през сезон 2018-2019 Спортинг реализира приходи от 5,2 милиона евро от мърчандайзинг. И според данните, публикувани в събота от всекидневника Record, този исторически праг вече е надминат.

„Пътувайте назад във времето с нас“, беше посланието на кампанията, стартирана от Спортинг. „От 6 август 2003 г. до 6 август 2023 г. 20 години Estádio Jose Alvalade и 5 Златни топки по-късно, най-добрите в света са обединени в една фланелка.“

TRUD_VERSION_AMP:0//
Публикувано от Христина Колева

Този уебсайт използва "бисквитки"