Рекламираме 50 малко познати места с 1,9 млн. лв.

61% от българите са готови да пътуват в страната, но не знаят къде да отидат в свободното си време. Вместо да отиват в чужбина за уикенда, каквато тенденция има, ще им предложим да разгледат 50 малко познати туристически обекти в България. Това заяви вчера министърът на туризма Николина Ангелкова, която представи целта на рекламната кампания за насърчаване на вътрешния туризъм. Европроектът е на стойност 1,9 млн. лв. и трябва да приключи до края на октомври, за да не загубим финансирането от ЕС.

Концепцията на кампанията е "Скрито пред очите ти". Тя предвижда телевизионна, интернет и печатна реклама. Създаден е и специален сайт myastoto.bg, който ще бъде свързан с националния портал bulgariatravel.org.

Драгоманското блато е само на 30-ина минути от София, а колко столичани са го посетили, попита реторично Ангелкова. Тя обеща лично да посети всички 50 места от списъка, за да види дали имат нужда от подобрение на инфраструктурата. Сред обектите от списъка са Каменните гъби в с. Бели пласт, Капиновския манастир "Св. Николай" край Велико Търново, Скалните манастири край Провадия, Земенският манастир, Природен парк Беласица, Мудеят на киселото мляко в с. Студен извор, община Трън и т.н.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес