И Моника Белучи почива на остров Парос

Здравният риск от водата с уран в Харманли е незначителен, увериха от РЗИ

Над 100 души са станали жертва на дъждове в Индия

Гл. комисар Николай Николов: 78 души са загинали при пожари от началото на годината у нас

Какъв подарък правят в КАТ колегите млади татковци?

Шефът на „Пристанищна инфраструктура”: Родителите са виновни за инцидента на варненския вълнолом

Мъж загина при пожар в Пловдив, огнеборци спасиха съпругата му

Отложиха парада на Доналд Тръмп

Маскирани опитали да нахлуят в къщата на бившия зам.-министър Бранимир Ботев

Испания отбелязва година от нападенията в Барселона

Ким Чен-ун определи санкциите срещу Пхенян като разбойнически

Ватиканът изпитва срам и тъга заради доклада за сексуален тормоз от свещеници

Д-р Станислав Бачев – историк и политолог, пред „Труд“: “Северен поток-2” е тест за силата на Германия и на ЕС Втечненият газ от САЩ няма как да завладее европейския пазар

Американски адмирал в оставка поиска Тръмп да отнеме достъпа му до класифицирана информация

Няколко самолета кацнаха извънредно заради бомбени заплахи

Влаковете у нас пъплят с 55 км в час

Средната скорост на влаковете в България е 55 км в час, докато в развитите западни държави е 150-300 км/ч. Това призна вчера изпълнителният директор на „Холдинг БДЖ“ Владимир Владимиров.

Според него „БДЖ Пътнически превози“ не са конкурентоспособни.

„Три са факторите, които определят конкурентоспособността – бързи скорости, удобни превозни средства и цени. В момента изоставаме по първите два критерия“, обясни Владимиров. Освен че са бавни, влаковете са стари и не са комфортни, добави той.

От влаковете се възползват предимно студенти, учещи и социално слаби заради намалената цена на билетите за тях.

От БДЖ съобщиха, че в средата на февруари ще бъде готов и планът за преструктуриране на железниците.

„В плана за стабилизиране и развитие ще извадим всички нелицеприятни неща и непопулярни мерки, които трябва да се случат“, каза Владимиров.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.