Почина мотоциклетистът, пострадал при катастрофа във Варна

Ден на траур за жертвите на падналия мост в Генуа

Мисията е изпълнена Дженсън Бътън покори "Хунгароринг" със Civic Type R

29-годишен мотоциклетист е загинал на място при катастрофа на „Хемус“

Китай протестира срещу доклад на Пентагона

Конгрес на управляващата Партия на справедливостта и развитието в Турция

Как мъж описва кой размер сутиен носи жена му?

Два дни пускат хвърчила в небето на „Аспарухово”

Гърция с предупреждение към лидерите на ЕС: Брекзит без споразумение може да предизвика икономически срив

Хванаха шофьор, употребил канабис и взеха две книжки за два часа

Трус от 5.7 по Рихтер удари Япония

Напрежение в Австрия, след като външният министър Карин Кнайсл покани Владимир Путин на сватба си

Труд Уикенд – един вестник за два дни

Нефтен разлив в Северно море

Трус с магнитуд 6.1 разлюля Коста Рика

Цената на паркирането

Ако някой наивник си е мислил, че платените зони за паркиране са създадени да регулират трафика в големите градове, както твърдяха досега политиците, може да се гръмне! Хитро написан законопроект разкри намеренията на властта да превърне паркирането в съвсем законен бизнес, като смени думата „такса“ с „цена“.

Общината като всеки собственик имала право да си определя наема за паркиране на пазарен принцип и да печели?! Айде де! Утре може да ни определят „цена“ за ходене по тротоара. Или „цена“ за чакане на автобус по спирките. Уж всички плащаме данъци и такси на общините, за да ползваме улиците. Редно е да плащаме и такси за паркиране в натоварените зони, тъй като те покриват разходите по поддържането им: боята за маркиране, табелите и заплатите на контрольорите. Всяка стотинка отгоре обаче е гавра. Гавра, която ще се превърне в закон.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.