На 18 юли 2018 да почерпят

Играчите на „Левски“ стоят час и половина в съблекалнята след отпадането

Ултрасите заградиха „Герена“

Делио Роси: Оставка? Не се предавам, но ще говоря с шефовете

Време е прокуратурата да се самосезира

„Левски“ направи всичко, за да отпадне от „Вадуц“ и успя! Феновете бесни!

400 проби за чумата във Франция, за да потвърдят резултатите Дават средно по 327 лв. на глава добитък под селекционен контрол

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 18 юли 2018

Феновете на „Левски“ поискаха оставката на Роси, опитват да нахлуят на терена (СНИМКИ)

Дуел за поръчки между Боинг и Еърбъс (ИНФОГРАФИКА)

Една нова кола на 400 души от населението По ръст на продажбите влизаме в топ 5 на ЕС

Бизнесменът Мирослав Хинков и съпругата му пътували в самолета, пуснат без проверка на Летище „София“ И двамата имали лиценз за пилот

Джихадистите се заканиха на Кипър, полицията отрича

Бойко Борисов: По време на мандатите на БСП сивата икономика става огромна Щом дойде наше правителство - изсветлява, заяви премиерът

Адвокат иска 100 000 лв. от прокуратурата Юристът се жалва, че е претърпял психическо напрежение и е уронено името му

Мистерия: Защо самолетът не е подал SOS сигнал, докато е летял 8 минути към смъртта

Последните моменти на полет 4U 9525 на компанията Germanwings са покрити в мистерия. От ръководство въздушно движение съобщиха, че самолетът не е подал SOS сигнал, въпреки че е падал осем минути от височина почти 12 км.

Снимки от спасителните хеликоптери, достигнали до мястото на катастрофата показват, че останките на самолета са разпръснати на стотици метри на планински склон като най-големите са с размер на кола. 

Сред жертвите има две испански бебета и 16 германски ученици на възраст от 12 до 16 години.

По-рано бе публикувана информация, че от самолета е подаден сигнал за помощ, но тя бе опровергана. Авиодиспечерите са решили да обявят, че самолетът е в беда, защото изгубили всякакъв контакт с него, е съобщил източник от ръководство въздушно движение пред АФП.

Томас Винкелман, главният изпълнителен директор на Germanwings каза на пресконферен;ция, че самолетът е започнал да пада в 10.45 минута след като е стигнал  височина 11582. метра. Трагедията е продължила осем минути.

Контактът с екипажа е загубен в 11:20 местно време, пише сайтът sudouest.fr.

Според немския вестник „Шпигел“ е възможно самолетът да е паднал заради обледяване на сензорите, поради което компютърната система е подавала грешни сигнали до пилотите. Пилотите не са могли да овладеят машината и тя е започнала да пада изключително бързо над френските Алпи.

Капитанът на самолета имал над 10 години опит и над 6000 летателни часа.

ВСИЧКО ПО ТЕМАТА ДОСЕГА:

Самолет на германска авиокомпания със 142 пътници се разби във Франция

Оланд: Няма нито един оцелял в авиокатастрофата

Самолетът се разбил високо в планината – вижте къде

Цял клас ученици сред жертвите в самолета, общо 150 загинали: германци, испанци и турци

Френски медии: Има един оцелял от самолета!

Ето първата снимка от мястото, където в Алпите се разби самолетът

Версия за падането на самолета: Обледяване на сензорите объркало компютърната система

500 души търсят жертвите и отломките от самолета

Спецслужбите: Авиокатастрофата не е терористичен акт

Катастрофиралият самолет е на 25 години

Откриха първата черна кутия на мястото на самолетната катастрофа

Катастрофиралият самолет минал за последно преглед в София?

Свидетел, карал ски до падналия самолет: Чу се голям шум

45 от пътниците на разбилия се самолет – с испански фамилии

Местен жител е завел отряд полицаи до мястото на катастрофа на самолет А320

Президентът Росен Плевнелиев изпрати съболезнователни писма до краля на Испания и до президента на ФРГ Йоахим Гаук

Бойко Борисов изказа искрени съболезнования на семействата на загиналите в самолетната катастрофа

Русия предложи помощ на Франция в издирвателната операция на мястото на катастрофата

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.