Ето кой е заподозреният за атентата в Страсбург Посещавал е радикални ислямистки кръгове

Стрелецът в Страсбург е трябвало да бъде задържан тази сутрин

На 12 декември 2018 да почерпят

Френската прокуратура започва разследване за тероризъм в Страсбург

Още един загинал след стрелбата в Страсбург 7 са тежко ранените, 4 - леко пострадалите

Стрелецът в Страсбург още не е заловен Официална информация от местните власти: ранените са 10

Ваня Стамболова успя, класира се за финала на „Фермата“

Престрелка в близост до коледния базар в Страсбург, има един загинал и трима ранени (ВИДЕО)

Меркел: „Няма възможности“ за промяна на споразумението за Брекзит

Битка за 15 млрд. евро стои зад атаката срещу строителите 1000 машини ще бъдат паркирани на “Цариградско шосе” в София без да пречат на гражданите

Сериозна чистка в „Локо“ (София)

Съдбата на Правителствена решават депутатите Дългът от 33 млн. лв. е от неизплатена надлимитна дейност на болницата

От „Надежда“ в Сливен искат свои съветници, узаконяване на къщите и мечтаят за среща с вътрешния министър

Будапеща плаши с още антимигрантски кампании

Смог ваканция въвеждат в училище Децата с хронични респираторни проблеми ще могат да си остават вкъщи, според една от мерките на МОН

Камери свиха рязко разхода на дизел в БДЖ

„БДЖ Товарни превози“ възстанови напълно следенето в реално време на движението на дизеловите локомотиви с GPS и видеонаблюдението на пунктовете за зареждане на гориво. От това само за последните два месеца разходът на гориво е паднал средно със 150 литра на 100 км и до края на годината се очаква предприятието да спести към 976 хил. лева от дизел, съобщи управителят му Любомир Илиев.

GPS системата на локомотивите бе внедрена още през 2011 година, но през следващите две години се развали и в края на м.г. работеха само 16 устройства. Отскоро са възстановени всички 53 и в централата на БДЖ вече знаят по всяко време на денонощието къде точно се намират локомотивите. Благодарение на това разходът на дизел е паднал от 943 литра на 100 км през декември м.г. до 790 на сто. До края на април софтуерът вече ще позволява автоматично да се пресмята какъв би трябвало да е разходът на гориво на всеки локомотив в зависимост от това колко се е движил и какъв път е изминал.

Системата за наблюдение в момента позволява директно да се вижда какво става в пет от общо десетте пункта за зареждане на гориво на БДЖ. До края на април и десетте ведомствени бензиностанции ще бъдат наблюдавани денонощно и това ще сведе до минимум кражбите на гориво, надяват се от ръководството на „БДЖ Товарни превози“. От своя страна самите колонки за дизел са свързани онлайн с НАП и източеното от тях гориво също се отчита.

През февруари двама служители на предприятието са уволнени за кражба на гориво. „40-те души, които бяха уволнени по същия повод преди две години, но съдът върна на работа, са наблюдавани много внимателно“, каза Илиев. В момента се разработва система от бонуси за машинистите, тъй като най-честите оправдания за кражбите на гориво са ниските заплати.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.