Как се влиза в омагьосан кръг между жени и психиатри?

Шефът на КПКОНПИ: Има сигнали за корупция срещу депутати от всички политически сили

Бойко Борисов ще посети Украйна в началото на октомври

Водолази продължават издирването след инцидента с обърнатата рибарска лодка заради вятъра край нос Емине

Комисар Бързилов: Пожарът в Благоевградско е обхванал около 300 дка борова гора, няма опасност за хората

Япония разработва бомби със свръхзвуково планиране

„Зелено кино за зелена Дружба“ събра средства за залесяване на градинка в Дружба Организаторът на събитието ΝΕΤ1 удвои събраните средства

Русия с проект за създаване на научна станция на Луната

Тереза Мей: Общи избори преди Брекзит не са в интерес на Великобритания

Джон Болтън: Вашингтон ще реализира агресивно и непоколебимо санкциите срещу Иран

Земетресение с магнитуд 4,9 в района на остров Крит

Дамаск: Доставката на зенитно-ракетни комплекси С-300 ще откаже Израел от удари по Сирия

Голям пожар избухна край благоевградското село Дренково

Франция иска да привлече и други страни в групата на Г-7

Флотът на Мароко откри стрелба срещу мигрантска лодка, един човек е загинал и трима са ранени

Камери свиха рязко разхода на дизел в БДЖ

Снимка: Фейсбук

„БДЖ Товарни превози“ възстанови напълно следенето в реално време на движението на дизеловите локомотиви с GPS и видеонаблюдението на пунктовете за зареждане на гориво. От това само за последните два месеца разходът на гориво е паднал средно със 150 литра на 100 км и до края на годината се очаква предприятието да спести към 976 хил. лева от дизел, съобщи управителят му Любомир Илиев.

GPS системата на локомотивите бе внедрена още през 2011 година, но през следващите две години се развали и в края на м.г. работеха само 16 устройства. Отскоро са възстановени всички 53 и в централата на БДЖ вече знаят по всяко време на денонощието къде точно се намират локомотивите. Благодарение на това разходът на дизел е паднал от 943 литра на 100 км през декември м.г. до 790 на сто. До края на април софтуерът вече ще позволява автоматично да се пресмята какъв би трябвало да е разходът на гориво на всеки локомотив в зависимост от това колко се е движил и какъв път е изминал.

Системата за наблюдение в момента позволява директно да се вижда какво става в пет от общо десетте пункта за зареждане на гориво на БДЖ. До края на април и десетте ведомствени бензиностанции ще бъдат наблюдавани денонощно и това ще сведе до минимум кражбите на гориво, надяват се от ръководството на „БДЖ Товарни превози“. От своя страна самите колонки за дизел са свързани онлайн с НАП и източеното от тях гориво също се отчита.

През февруари двама служители на предприятието са уволнени за кражба на гориво. „40-те души, които бяха уволнени по същия повод преди две години, но съдът върна на работа, са наблюдавани много внимателно“, каза Илиев. В момента се разработва система от бонуси за машинистите, тъй като най-честите оправдания за кражбите на гориво са ниските заплати.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.