Най-добрите български лекоатлети ще се състезават на Балканиадата в Стара Загора

181 години от рождението на Васил Левски

От Роналдо се очакват първо пари, а после футбол

Днес кандидатстваме за банковия съюз Прехвърляме част от надзорните функции на ЕЦБ

На 18 юли 2018 да почерпят

Играчите на „Левски“ стоят час и половина в съблекалнята след отпадането

Ултрасите заградиха „Герена“

Делио Роси: Оставка? Не се предавам, но ще говоря с шефовете

Време е прокуратурата да се самосезира

„Левски“ направи всичко, за да отпадне от „Вадуц“ и успя! Феновете бесни!

400 проби за чумата във Франция, за да потвърдят резултатите Дават средно по 327 лв. на глава добитък под селекционен контрол

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 18 юли 2018

Феновете на „Левски“ поискаха оставката на Роси, опитват да нахлуят на терена (СНИМКИ)

Дуел за поръчки между Боинг и Еърбъс (ИНФОГРАФИКА)

Една нова кола на 400 души от населението По ръст на продажбите влизаме в топ 5 на ЕС

Мъжете пишат повече коментари под онлайн статии от жените

По-голямата част от хората, които пишат коментари под онлайн статиите са мъже, сочи ново изследване, цитирано от The Telegraph.

Д-р Фиона Мартин от Университета Сидни е проучила 15 популярни уебсайта, като е анализирала пола на авторите на коментари. Тя ги е категоризирала като “мъже”, “жени” или “неопределен”.

На международни страници мъже стоят зад 79 процента от коментарите, а най-големият процент на коментари, публикувани от жени достига едва 20 на сто. Въпреки че представителките на нежния пол са по-склонни да коментират в местни новинарски сайтове, достигайки дял от 35 процента, мъжете продължават да доминират в коментарните рубрики.

Изследването показва още, че жените по-често коментират, използвайки собственото си име, за разлика от мъжете. Обратно, на сайтове, където преобладава анонимност, делът на потребителите, идентифицирани като жени, намалява.

Резултатите потвърждават заключенията на проучване на Ема Пиърсън, която е изследвала приблизително един милион коментари, публикувани в New York Post през 2014 година. To разкрива, че 75 процента от коментарите са на мъже, въпреки че те съставляват 56 на сто от читателите на изданието.

Д-р Мартин смята, че едно от обясненията е, че жените вършат много повече неплатена работа. “Те просто нямат време за коментарните секции на новинарските уебсайтове”, казва ученият. Тя предполага, че коментарните рубрики отразяват всекидневните трудности на жените да изразят мнението си и да бъдат чути.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.