Слави и Ку-ку бенд забиват в O2 Арина в Лондон на 9 юни Най-голямата зала в Европа ще отвори врати за родните музиканти

Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 20 февруари 2018

Почетоха Левски в Сливен и областта

Виктор Орбан към Бойко Борисов за Западните Балкани: Заби брадва в голямо дърво (обзор)

Санират, ако намерят още пари Довършват само сградите, където ремонтите са започнали

“Елпром Троян“ с технологичен скок в бъдещето

Поклонението пред паметта на Васил Левски в София през обектива на “Труд”

Чадърите в Бургас само от бяло до охра

Чуждите инвестиции в имоти паднаха с 83% Пред декември намалява върнатото финансиране на компаниите майки

Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

Мъжете пишат повече коментари под онлайн статии от жените

По-голямата част от хората, които пишат коментари под онлайн статиите са мъже, сочи ново изследване, цитирано от The Telegraph.

Д-р Фиона Мартин от Университета Сидни е проучила 15 популярни уебсайта, като е анализирала пола на авторите на коментари. Тя ги е категоризирала като “мъже”, “жени” или “неопределен”.

На международни страници мъже стоят зад 79 процента от коментарите, а най-големият процент на коментари, публикувани от жени достига едва 20 на сто. Въпреки че представителките на нежния пол са по-склонни да коментират в местни новинарски сайтове, достигайки дял от 35 процента, мъжете продължават да доминират в коментарните рубрики.

Изследването показва още, че жените по-често коментират, използвайки собственото си име, за разлика от мъжете. Обратно, на сайтове, където преобладава анонимност, делът на потребителите, идентифицирани като жени, намалява.

Резултатите потвърждават заключенията на проучване на Ема Пиърсън, която е изследвала приблизително един милион коментари, публикувани в New York Post през 2014 година. To разкрива, че 75 процента от коментарите са на мъже, въпреки че те съставляват 56 на сто от читателите на изданието.

Д-р Мартин смята, че едно от обясненията е, че жените вършат много повече неплатена работа. “Те просто нямат време за коментарните секции на новинарските уебсайтове”, казва ученият. Тя предполага, че коментарните рубрики отразяват всекидневните трудности на жените да изразят мнението си и да бъдат чути.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.