Гръцката полиция разби мрежа за фалшив алкохол, има арестувани българи

Любимите рецепти на Анна Петрова

Жени Калканджиева бори тероризма в „Ятаган“

Битото и съблечено момче: Прибрах се с едно яке, което ми дадоха, за да не ми е студено

Премиерът Борисов: Българското правителство продължава да работи усилено по мерките за влизането ни в чакалнята на еврозоната

Установена е самоличността на убития в София 48-годишен мъж

Теменужка Петкова: България губи по $110 млн. на година заради спрения транзит на газ

Офроуд специалист за най-трудните мисии Екстремният пикап Ford Ranger Raptor вече ще се продава в България

Емил Димитров: Замърсяването на реките Чепеларска и Юговска с цианиди е голямо

Европейският съвет в Брюксел не постигна консенсус за бюджета на ЕС

Защо катаджии спрели Явор Бахаров?

Вижте какво ще е времето през уикенда

Средновековни комикси разкриват историята на Охрид В онези векове ръкописните книги са представлявали произведения на изкуството

Отбелязваме Голяма Задушница преди Великденския пост

Първи смъртен случай от коронавируса в Италия

Вода „Хисар“ взе златен приз за спортни каузи

С награда „Златно сърце“ бе отличена минералната вода „Хисар“ в каузата „Спортни инициативи“. Призът бе връчен на специална церемония в столичния хотел „Хилтън“.

Отличена е кампанията, приканваща всички да се движат повече, да забравят за дигиталните устройства, да усетят радостта от танците и живото общуване. Производителите на утвърдената марка минерална вода започнаха през октомври кампанията под наслов „Формулата на забавлението е H20 + движение = забавление“ и тя бързо спечели много последователи. От „Хисар“ органзираха уникално dance battle шоу в рамките на Софийския маратон и младите хора се забавляваха с много танци и състезания в стил рап, хип-хоп и брейк.

Минерална вода „Хисар“ е отличена и за подкрепата, която дава на знакови за страната спортни събития като Световната купа по спортна гимнастика и акробатика и Маратона на София.

Наградите за благотворителност и корпоративна социална отговорност на Business Lady имат за цел да дадат гласност на различни професионални успехи, качества и постижения във всяко отношение. Призът „Златно сърце“ цели да възнагради морално усилията на онези компании и личности, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза.

Тази година минерална вода „Хисар“ стана и любима марка в единствената по рода си класация у нас, която представлява не експертното, а потребителското мнение.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.