Гледаме малката Турна от „Майка“ в нов сериал

Двойна игра на Прокопиев с ЕВН Брокерите му спестили 87 млн. лв. на австрийското дружество при покупката на остатъка от държавния дял през 2011 г. (обзор)

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 15 октомври 2019

Искат такса „водомер” Предстои обсъждане на идеята

Българи в Англия купуват жилища у нас заради Брекзит Брокери им продават по два-три имота наведнъж

Прогнозират по-висок икономически ръст Вдигането на заплатите има най-голяма роля за добрите резултати

Откриха невзривен боеприпас в столичния квартал „Левски“

Ердоган: Турция няма да спре да изкоренява терористичните организации в Сирия

Трима братя са сред пострадалите при катастрофата с диво прасе в Бургаско

Председателят на ВКС плаши колегите си с дисциплинарки, ако не решат правилно делото Полфрийман Лозан Панов си позволи да притиска върховните съдии Жанина Начева, Бисер Троянов и Надежда Трифонова "максимално да съкратят срока си за произнасяне" за свободата на австралиеца

Привлякоха като обвиняема жената, задържана за убийството в Костенец

Каракачанов: Във ВВС тече активен процес на поддръжка и модернизация на наличната техника

Жертвите на „Хагибис“ са вече 56

Пътешествие до три дестилерии в Шотландия ще спечели посетител на Уиски Фест София 2019

Комисар Мария Габриел: Университетите имат ключова роля за запазването на Европа като световен лидер в науката

Има ръст на резервациите за предстоящия летен сезон

Има ръст на резервациите за полети към страната ни през предстоящия летен сезон. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова пред „Фокус”. Продължават и усилията за привличане на още туристи от Русия, за да сбъднат положителните прогнозите на руските туристически агенции, допълни тя.

По думите й културно-историческият туризъм е фокусът на кампанията за насърчаване на вътрешния туризъм. Инициативата е резултат от сътрудничеството между Министерството на туризма и общините.

„Министерството на туризма изработи визиите и паната за билбордове, а общините предоставиха безплатно място, където те да бъдат поставени“, обясни Ангелкова и допълни, че това сътрудничество е изключително полезно за развитието на туризма и за рекламирането и промотирането му.

„Смятам да продължим в тази посока. Фокус на тази кампания е културно-историческият туризъм и всяка една община ще се рекламира на територията на друга община със своите културно-исторически обекти, които са важен двигател за растежа и за промотирането на съответния регион“, допълни Николина Ангелкова.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.