Помирителните комисии - как решават спорове между клиенти и търговци

Над 35 експерта - представители на министерства, регулаторни комисии, мобилни оператори, топлофикации, транспортни компании, застрахователи и лизингодатели и търговски вериги участват днес в дебат за помирителните комисии, които уреждат спорове между клиенти и търговци.

Тук може да гледате целия дебат в реално време

Форумът е организиран от "Труд", "24 часа" и Комисията за защита на потребителите. На него ще бъде разяснено как ще работят новите секторни помирителни комисии, които ще разглеждат проблеми в пет важни области - енергетика, водоснабдителни и канализационни услуги, електронни съобщения и пощенски услуги, транспорт, финансови услуги.

Председателят на КЗП Димитър Маргаритов подробно ще представи възможностите и предимствата на помирителните комисии, как се формират те, как клиентите и търговците подават заявления, как се вземат решенията и как влизат в сила. В дискусията ще се включат и членовете на Комисията за защита на потребителите Константин Арабаджиев и Константин Райков.

Във форума ще участват зам.-министърът на икономиката Даниела Везиева, зам.-министърът на енергетиката Жечо Станков и омбудсманът на България Мая Манолова.

Специалното приложение "Наръчник на потребителя" с полезна информация как да се защитим от нелоялни търговци е днес на страниците на в и „Труд” и "24 часа".

Най-интересното от дискусията ще може да прочетете на сайтовете trud.bg и 24 chasa.bg във вторник и в броевете на вестниците "Труд" и „24 часа”.

Коментари

Задължително поле