Повдигнаха обвинение на мъж, убил куче 46-годишният К.К. се напил и заклал с брадва животното

Приемна за граждани ще проведат проф. Ваня Добрева и Борис Цветков утре

Водолази ремонтираха спешно изпускател на язовир край Търново Съоръжението било увредено от вандали

Сергей Лавров: САЩ поощряват сепаратистките настроения сред кюрдите

Ердоган: Турция няма да отстъпи и крачка назад в операцията „Маслинова клонка“

16-годишен телефонен измамник взе 76 000 лева от баба Ученикът е задържан и отива на съд

Откриха трима чужденци в товарен автомобил на ГКПП „Капитан Петко войвода“

Сотир Цацаров: Нито един от вносителите и производители на гориво не изнесе данни за ликвидиране и манипулиране на записи от БАЦИС

Задържаха апаш, обрал кафе-автомат в болницата в Търново

Депутати от БСП искат проверка на обществените поръчки, спечелени от убития бизнесмен Петър Христов Весела Лечева: След покушението се разбра, че за 2 години фирмите му са усвоили над 50 млн.лева

„Варненско лято“ става на 92 години Класика, джаз, фолклор и музикален театър са в афиша на новото издание

15% от престъпленията в Търговищко са извършени от тийнейджъри

Иззеха близо половин тон контрабанден тютюн в Пловдив

Бизнесът сезира КЗК за картел с цената на тока

Камион се преобърна на пътя Бяла Слатина – Кнежа

Великата китайска стена привлича чрез „Алибаба“

Футболната революция в Китай е факт. С всеки изминал прозорец се очакват нови и нови звезди да отлетят за мултимилионни договори в отбори край Великата китайска стена. Този януари бяха Рамирес и Джаксън Мартинес. За лятото се говори за Златан Ибрахимович и дори Кристиано Роналдо.

Пътят към Китай минава през… „Алибаба“. Това е най-голямата маркетингова фирма в страната. „Хората идват в Китай, за да променят фенската култура – казва изпълнителният директор Жанг Дажонг. – Правителството настоява да строи кампове във всички големи градове, както прави „Манчестър Сити“.“

Отбори като „Евъргранде“ и „Гуоан“ вече се гордеят със средна посещаемост от 40 000 зрители на домакинските мачове. Досега Китай опитваше да печели аутидорията с баскетбол заради огромния интерес към НБА. Но местната звезда Яо Мин, който игра в Щатите до 2011-а, не успя да постигне нужния ефект.

Китайски компании са гарантирали, че ще изпълнят всички изисквания за максимално добро отразяване на английската Висша лига. Благодарение на тях тя плува в златен тв водопад на стойност 3,8 млрд. евро. Целта на правителството и местните богаташи е повече от ясна – след Мондиал 2022 в Катар, но най-късно до 2030-а, световното първенство трябва да е в Китай. Поради тази причина домакините не желаят да се получават повече грешки като с Дидие Дрогба и Никола Анелка, които не останаха доволни и си тръгнаха с упреци към китайската държава.

Затова агенция „Алибаба“ трябва да действа мощно и правилно. За да бъде следващият Кристиано Роналдо.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.