Жителите от Пиринско откриват плажния сезон в Гърция с еднодневни турове за 25 лева

Макрон има намерение да посети отново Русия по време на Мондиал 2018

Николас Мадуро обвини САЩ в “конспирация” срещу Венецуела

Бившият румънски президент Траян Бъсеску се оттегля от политиката

Дърво се стовари върху кола в центъра на Пловдив

1/3 от закараните с линейка пациенти на УМБАЛ “Св. Анна” са пострадали при катастрофи

Полша и Литва сключиха споразумение за изграждане на газопровод, свързващ двете страни

Владислав Горанов ще председателства заседание на ЕКОФИН

Цените на горивата в Гърция скачат

Бургаската група Lemon Box изнася концерт в Авиомузея на 30 май

Песимистични са прогнозите за пострадалия 19-годишен при катастрофата на “Тракия” Момчето е син на приятеля на певицата Емилия

Св. Кирил – първият ни водолаз Съавторът на азбуката вади мощите на Св. Климент от Черно море с подводна камбана

Морган Фрийман се извини, след като беше обвинен в сексуален тормоз и непристойно поведение

Без дизел в новото Volvo S60 Всички нови модели на марката от 2019 г. ще бъдат електрифицирани

Иновационни слушалки заглушават хъркането на партньора

Великата китайска стена привлича чрез “Алибаба”

Футболната революция в Китай е факт. С всеки изминал прозорец се очакват нови и нови звезди да отлетят за мултимилионни договори в отбори край Великата китайска стена. Този януари бяха Рамирес и Джаксън Мартинес. За лятото се говори за Златан Ибрахимович и дори Кристиано Роналдо.

Пътят към Китай минава през… “Алибаба”. Това е най-голямата маркетингова фирма в страната. “Хората идват в Китай, за да променят фенската култура – казва изпълнителният директор Жанг Дажонг. – Правителството настоява да строи кампове във всички големи градове, както прави “Манчестър Сити”.”

Отбори като “Евъргранде” и “Гуоан” вече се гордеят със средна посещаемост от 40 000 зрители на домакинските мачове. Досега Китай опитваше да печели аутидорията с баскетбол заради огромния интерес към НБА. Но местната звезда Яо Мин, който игра в Щатите до 2011-а, не успя да постигне нужния ефект.

Китайски компании са гарантирали, че ще изпълнят всички изисквания за максимално добро отразяване на английската Висша лига. Благодарение на тях тя плува в златен тв водопад на стойност 3,8 млрд. евро. Целта на правителството и местните богаташи е повече от ясна – след Мондиал 2022 в Катар, но най-късно до 2030-а, световното първенство трябва да е в Китай. Поради тази причина домакините не желаят да се получават повече грешки като с Дидие Дрогба и Никола Анелка, които не останаха доволни и си тръгнаха с упреци към китайската държава.

Затова агенция “Алибаба” трябва да действа мощно и правилно. За да бъде следващият Кристиано Роналдо.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.