Откриха намушкан пиян младеж в Търново, издирват извършителя

Баба Янка от Разлог навърши 100 години

Японски алпинист загина при осмия си опит да покори Еверест

Варна се сдоби със “Спирки за разкази”

По-малко от половината читалища имат компютри с интернет

Задържаха военния, намушкал 45-годишния мъж в Пловдив

Шеф на “Левски”: Името на Георги Аспарухов отваря врати

Членове на Задругата за чиста храна се кооперират при производството на изделия Инициативите на организацията вече се подкрепят от Министерствата на земеделието и образованието

Двама души са загинали при катастрофа на пътнически автобус в Западна Турция

Мъж катастрофира в двор на болницата в Добрич след инфаркт, умира на място

Боил Банов: Културата е жива и продължава да ражда велики умове и таланти

Хилари Клинтън донесе ушанка на церемония по дипломиране в прочутия Йейлски университет (ВИДЕО)

Йорданка Фандъкова: Утре ще бъде пуснато движението по локалните платна на Северната тангента

Земетресение с магнитуд 4 по Рихтер е регистрирано в Югоизточна Турция

Разследват майстора-готвач Марио Батали по обвинение в сексуални издевателства

Пращат SMS: „Дължите пари за парно”

“Топлофикация София” вече ще праща SMS-и на длъжниците, съобщи Валя Чилова, общински съветник от групата на ГЕРБ в СОС, във връзка с готвените промени в Бизнес плана на “Топлофикация София”.

Промените предвиждат актуализация на базата данни – това е процес, който тече бавно от години. В момента дружеството е актуализирало около 60 хил. абонатни адреса, номера и телефони, заяви Чилова.
Друга промяна е в начина, по който изглеждат фактурите. “В края на всяка фактура ще има с много големи букви и очертано в правоъгълник написано “Предстои съдебно производство” или “Има просрочени задължения”, за да могат хората да видят дали има някакъв проблем”, уточни тя.

“Освен това ще бъде въведен т.нар. “код платец”. Това ще бъде нова услуга, за да няма разминаване в плащанията”, посочи общинският съветник. Тя даде пример, че когато човек продаде апартамента си, той изплаща задълженията заради новия собственик на апартамента, но не е минала изравнителната сметка, а обикновено, ако са останали за доплащане 10-20-30 лв., няма как да бъде открит. Новият собственик отказва да плати тези задължения, защото те са по партида на предишното физическо лице. С “код платец” тези задължения няма да вървят с имота, а с човека, който е реализирал сметките, обясни Чилова.

Относно малките задължения, тя посочи, че тези сметки, които са до 100 лв. обикновено за такива случаи, когато не може да се открие самият човек, с въвеждането на новата услуга това ще бъде променено. По думите ѝ, като процент тези сметки са 0.34% от общите задължения към “Топлофикация София”.
Близо 68 млн. лева е общата стойност на инвестиционната програма на „Топлофикация София“, заложена в бизнес плана на компанията за 2016 г., като собствените средства са за обекти на стойност около 59 млн. лева., а привлечените са в размер на над 8 млн. лева и са грант от Международен фонд „Козлодуй”, те са са предназначени за приоритетните обекти на компанията за периода 2015- 2019 г.
44,5 млн. лева от тях ще бъдат вложени в техническо обновяване на топлоизточниците, а близо 34 млн. лева са отделени за подмяна на остаряла топлопреносна мрежа в столицата. Предвидени за реконструкция са около 30 км. амортизирани участъци от топлопреносната мрежа. Основни приоритети в работата за 2016 г. са реконструкция и модернизация на производствени мощности в ТЕЦ “София“ и ТЕЦ “София Изток“, изграждане на когенерираща инсталация за ВОЦ “Овча купел“-2 и извършването на подобрения в ТЕЦ“София Изток“, които да гарантират, че компанията покрива всички задължителни екологични норми.

От дружеството се похвалиха с добри резултати в повишаването на събираемостта през 2015 г. Към момента около 77,43% от клиентите са без задължения или дължат до 2 сметки в рамките на допустимото от нормативната уредба или 3% ръст в сравнение с 2014 г. Постигането на извънсъдебни споразумения през 2015 г. е нараснало със 100%, като са подписани 7 961 бр. за текущи задължения на обща стойност 18,6 млн. лева спрямо 4 991 споразумения за 10,6 млн. лева през 2014 г. С оглед подобряване обслужването на клиентите, компанията предлага възможност споразуменията да бъдат сключвани от мобилни екипи в дома на абоната. От тази услуга през изминалата година вече са се възползвали 168 потребители.
В бизнес плана за 2016 г. е заложено и очаквано увеличение на клиентите с около 2 000 броя.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.