На 19 януари 2019 да почерпят

Ивайло Калфин: Стратегическите решения в България се взимат само отвън или под чужд натиск

Експерт: Брекзит без споразумение няма да се отрази съществено у нас

Милиони пароли изтекоха в мрежата – вижте дали сте засегнати

Анкара заяви, че ще защитава „турското малцинство“ в Западна Тракия

ЕК призова Лондон да проведе евровот Найджъл Фарадж вече готви предизборна кампания

Макрон проведе втора среща от дебата за „жълтите жилетки“

Никълъс Холт ще играе Толкин в биографичния филм за писателя

Тръмп прие пратеника на Пхенян

10 години затвор за турски съдия с награда за човешки права от Европарламента

Китай предложил да увеличи внoса от САЩ до обем от 1 трлн. долара

Откриха труп на възрастна жена във Враца

Сириец държал мрежа за плащания на терористи у нас (обзор) 43-ма арестувани за участие в древната система за парични трансфери “хавала”

Берлускони се кандидатира за ЕП

Една трета от работещите у нас получават месечни бонуси

Отказваме се от тунела през Кресненското дефиле

България ще се откаже от изграждането на 15-километров тунел през Кресненското дефиле, съобщи вчера Би Ти Ви. Вместо съоръжението, чиято цена варира между 600 млн. и 1 млрд. лв. ще бъдат изградени 24 къси скални тунела, научи „Труд“. Окончателно решение по проекта се очаква да бъде взето до месец.

Тунелът през Кресненското дефиле щеше да е едно от най-дългите и скъпи подобни съоръжения. Парите за строителството му се осигуряват от европейските фондове и държавно съфинансиране.

Съоръжението е част от строящата се от години магистрала „Струма“, като това представлява най-тежкият участък от нея. Проектът се бави от години и беше оставен за финансиране по програма “Транспорт и транспортна инфраструктура 2014-2020 г.” Очаква се съоръжението да е готово през 2022 г. най-рано.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.