САЩ и талибаните подписаха мирно споразумение

Българските училища на о. Крит затварят за две седмици заради коронавируса, дипломатите отлагат приемите за 3-ти март

Гърция е спряла 4000 мигранти на границата с Турция (ВИДЕО) Около 18 000 бежанци са тръгнали към Европа, предупреди Ердоган

Зрелищен провал за феминисткия екшън „Хищни птици” Марго Роби не успя да спаси филма

Калоян Паргов: Средната класа е гръбнакът на стабилната социална държава

Борисов: На 85 % е готово кръговото кърстовище на пътя Пловдив – Асеновград

Арестуваха адвокат за системни блудства с малолетни момчета

Извадиха жив човек, затрупан от лавина в Банско

Две български филмови премиери за Трети март В Руския културно-информационен център зрителите ще видят новите филми на журналиста Степан Поляков

Благоев вика призрака на Енгелс в Ямбол Дядото участва в спиритически сеанс край Тунджа

Били Айлиш подобри рекорд с песен за филма за Бонд

50 души остават под наблюдение за коронавирус у нас До края на деня се очаква да бъдат изследвани поне още 11 проби

Бивш шеф на НСБОП: Костов ни забрани да работим по приватизацията

Премиерът Борисов: Нямаме никакъв миграционен натиск (ВИДЕО)

Любимите рецепти на Ани Петкова

Линейки изминават по 200 км, само за да заредят гориво

Линейки от градовете в Софийска област изминават по 200 км, само за да заредят гориво, съобщи Нова телевизия.

В края на миналата година правителството обедини Центъра за спешна медицинска помощ в София с този на областта за по-практично.

Съществува възможност обаче на линейката да й свърши горивото, докато превозва пациент. Това се оказва възможно, тъй като след обединението всички линейки на София и основната част от областта, зареждат задължително на една бензиноколонка в столицата за по-икономично.

„Решението беше, че линейките, като идват на курс до София, ще зареждат в София на бензиностанцията на „Круиз“, която е спечелила”, заяви д-р Пламен Китанов, бивш зам.-директор на ЦСМП София– област.

В този смисъл линейките от Пирдоп, Елин Пелин и Своге извършват определени курсове, за да зареждат, ако километрите не са изчислени правилно, се появява опасността червената лампа за гориво да светне в неподходящия момент.

Според неофициална информация практиката на зареждане и превоз на туби с гориво в линейки е редовна до началото на март.

Оказва се, че при разход от около 10 на сто линейките от Пирдоп изминават по близо 200 километра, тези от Своге – около 130, Елин Пелин – около 60, с една единствена цел – зареждане с гориво от една конкретна бензиноколонка.

„Елин Пелин – да, Своге и Пирдоп идват, защото няма там в близост… може би бензиностанция. Това обаче по друг начин се прави. Във всеки един такъв филиал има по три линейки, всяка от които е с 80-литров резервоар. Винаги трябва да бъде пълен резервоарът. Когато част от горивото е изразходвано, те, карайки насам болен за хоспитализация, зареждат”, обясни д-р Георги Гелев, директор на Центъра за спешна медицинска помощ – София.

Според разследването на Нова телевизия това не е вярно, като в справките, описващи движението на курсовете на линейките, е било записано, че идват до София без друга работа – само, за да заредят.

Разследването цитира анонимен източник, според който е имало случаи, когато се избира да се отиде на адрес на пациент, който предполага курс до София, за да може линейката да зареди или да се рискува друг адрес, с полупразен резервоар.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.