Държавният глава Румен Радев с годишен отчет

106 станаха жертвите на новия коронавирус в Китай, броят на заболелите надхвърли 4000

2 000 евро помощ за всяко родено дете в Гърция, днес гласуват законопроекта

Изтребител Су-30 се разби в Алжир

Столичният общинския съвет решава за водата от София към Перник

Потвърден е първи случай на заразен с коронавирус в Германия

САЩ потвърди, че падналият в Афганистан самолет е на американските ВВС

Времето се затопля, температурите достигат 12 градуса

Изтеглете безплатното приложение „Европейски път – Разград“

Мачовете и спортът по телевизията днес, вторник, 28 януари 2020

На 28 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за вторник, 28.01.2020

Софийският административен съд oтмeни зaбpaнaта на Джoĸ Πoлфpиймaн дa нaпycка Бългapия

Слави Трифонов и Маги Халваджиян се уговориха да пият кафе пред Би Ти Ви

Бившият белгийски крал призна, че има незаконна дъщеря

Шефът ЦГМ: Вдигаме цената на билета, за да постигнем качество. Ще се борим с гратисчиите

„За да се постигне качество, трябва да се плати цена. То няма как да дойде по-друг начин. Ще се борим с хората, които пътуват без билети още по-усилено“, заяви изпълнителният директор на Центъра за градска мобилност (ЦГМ) Симеон Арнаудов, във връзка с предложението цената на билета да скочи с 60 стотинки.

„Естествено, хората, които пътуват с еднократни карти, няма да са доволни, защото те ще бъдат единствените засегнати. Ще предприемем мерки те да пътуват легитимирано с по-засилен контрол. Но целта ни е тези хора да преминат към други документи, а не напротив – да не плащат или да не пътуват. Знаете, че няма система, която да се издържа от глобите. Санкциите имат съвсем друга задача – те трябва да са навременни, трябва да са адекватни и да имат ефект. Имат за цел да накарат хората да пътуват с редовни документи“, каза още Арнаудов, цитиран от „Фокус“.

„Качеството е съвкупност от елементи, които включват усилията на всички и най-вече на тези, които предлагат услугата, а именно операторите“, допълни Арнаудов. По думите му нередовните пътници са много повече в наземния транспорт и загубите от тях са около 10%.

„Тук се инвестира много тежко и има много големи разходи, защото сумите са наистина сериозни. 300 милиона лева бяха дадени за нови автомобили. Предстои да бъдат дадени още 160 милиона лева. Метрото прави трета линия. И то на съфинансиране 20 милиона лева на година от общината. Не може да дойде от самосебе си“, отбеляза още Арнаудов. Той уточни, че предложението е новите цени на билетчетата да влязат в сила от 1 юни.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.