Красимир Каракачанов: Правителството е стабилно и след оставката на Валери Симеонов

60-годишен мъж загина на място, след като навлезе в насрещното и се сблъска с камион край Аксаково

Майките на деца с увреждания след оставката на Валери Симеонов: Продължаваме с протестите, докато не се изпълнят исканията за реформа

Цветан Цветанов: Оставката на Валери Симеонов не ме изненада Няма риск за голямата коалиция, заяви зам.-председателят на ГЕРБ

Биляна Дудова, световна вицешампионка и двукратна №1 в Европа по борба: След една загуба се появи гладът за победи

Срещат ли се все още красиви мъже?

Сергей Лавров: Западът упорито се опитва да превърне Балканите в плацдарм срещу Русия

Труд Уикенд – един вестник за два дни

Отбелязваме Световния ден на недоносените деца

Дейвид Дейвис: Проектът за споразумение по Брекзит на Тереза Мей няма да получи одобрението на парламента на Обединеното кралство

Откриха изчезналата преди година аржентинска подводница „Сан Хуан” На борда й имаше 44 души екипаж

71 станаха жертвите на пожарите в Калифорния, над 1000 души са изчезнали

ЦРУ смята, че журналистът Джамал Хашоги е убит по разпореждане на саудитския принц

Облачно време с максимални температури между 1° и 6° днес В Североизточна България се очаква сняг

“Затворникът от Иф” избяга в Будапеща Бившият премиер и лидер на ВМРО-ДПМНЕ Никола Груевски, обвиняем по четири дела и осъден на две години затвор по едно, избяга и потърси политическо убежище в Унгария

Инж. Лазар Лазаров: Лошият път не е опасен път, става въпрос за култура на шофиране

Председател на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ) инж. Лазар Лазаров заяви, че лошите пътища у нас не са опасни, ако имаме култура на шофиране, съобщи Нова тв.

„Пътищата са един организъм, при който ежедневно трябва да са правят текущите ремонти. Ако те се изоставят, стигаме до състоянията, които виждаме в социалните мрежи от недоволни шофьори. Всички искат цял асфалт и той да бъде направен така, че хората да пътуват спокойно. За тази цел обаче са нужни 300-400 хиляди на километър”, заяви инж. Лазаров.

Според него статистически погледнато, когато настилката на пътищата се оправи, се повишава скоростта на движение и аварийността. „Става въпрос за култура на шофиране”, допълни той.

„Стремим се там, където има опасни участъци, по отношение на инфраструктурата да ги обезопасяваме. Онзи ден завърши поставянето на метална еластична ограда на пистата на Ботевград. Същото направихме на участъка Бургас-Созопол, където редовно има загинали.

Продължаваме да казваме, че най-безопасните пътища са автомагистралите. В участъка на Кресненското дефиле, където трафикът е изключително голям, съприкосновението на бързи с бавни автомобили е голямо. Поради тази причина именно там стават много челни сблъсъци. Докато магистрала „Струма” не бъде изцяло завършена, това ще продължи да се случва”, коментира председател на Управителния съвет на АПИ.

Той добави, че за близо 40% от третокласната пътна мрежа няма да се заплащат пътни такси и ще са безплатни за движение. Част от тези пътища водят до населени места, до които няма друга алтернатива като път

Инж. Лазаров е категоричен, че въпросните пътища ще се поддържат, въпреки че няма да се плаща такса за тях, тъй като са се появили подобни опасения.

„С въвеждането на електронната винетка ще се облекчи режимът на купуването й, защото даваме възможност това да става както онлайн, така и чрез SMS. Ще останат и традиционните начини в пунктовете за продажба и бензиностанциите”, уточни Лазаров.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.