Двоен самоубийствен атентат в Нигерия взе най-малко 12 жертви

Искрен Веселинов: Ние от ВМРО сме категорични, че няма да подкрепим Истанбулската Конвенция, независимо колко превода и бъдат направени

Населението на Велико Търново се увеличава За кратко време жителите на старата столица са се увеличили с 1000 души

Прокуратурата образува досъдебно производство по случая с дъщерите в Свищов Анкета е показала, че са лица в риск, а нямат личен лекар

Слаба охрана улеснила атентата на летището в Сарафово Никой не е забелязал терориста, поставил бомбата в автобуса с израелски туристи

Гребеца от “Наглите” остава в затвора Отвлечен от бандата излиза предсрочно

Наши депутати ще ритат футбол с азерски От 2020 г. Получаваме азерски газ

Зеленият рекет е убийствен за българската икономика (обзор) Шепа псевдоеколози блокират развитието на страната, заяви пред “Труд” председателят на АИКБ Васил Велев

Красен Кралев: Ще подготвим искане за частично изменение на плана за управление на Витоша

Първо издание на книга за Хари Потър беше откраднато във Великобритания

Себастиан Курц: На ЕС му липсва фокус по големите въпроси

Духът на Шотландия уловен в изложба

Назначиха трима заместник-директори на Националната следствена служба

МО: Военновъздушните сили изпълниха поставените задачи с необходимата ефективност през 2017

Топлата зима напълни водоеми в Шуменско с птици

Инж. Лазар Лазаров: Лошият път не е опасен път, става въпрос за култура на шофиране

Председател на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура” (АПИ) инж. Лазар Лазаров заяви, че лошите пътища у нас не са опасни, ако имаме култура на шофиране, съобщи Нова тв.

„Пътищата са един организъм, при който ежедневно трябва да са правят текущите ремонти. Ако те се изоставят, стигаме до състоянията, които виждаме в социалните мрежи от недоволни шофьори. Всички искат цял асфалт и той да бъде направен така, че хората да пътуват спокойно. За тази цел обаче са нужни 300-400 хиляди на километър”, заяви инж. Лазаров.

Според него статистически погледнато, когато настилката на пътищата се оправи, се повишава скоростта на движение и аварийността. „Става въпрос за култура на шофиране”, допълни той.

„Стремим се там, където има опасни участъци, по отношение на инфраструктурата да ги обезопасяваме. Онзи ден завърши поставянето на метална еластична ограда на пистата на Ботевград. Същото направихме на участъка Бургас-Созопол, където редовно има загинали.

Продължаваме да казваме, че най-безопасните пътища са автомагистралите. В участъка на Кресненското дефиле, където трафикът е изключително голям, съприкосновението на бързи с бавни автомобили е голямо. Поради тази причина именно там стават много челни сблъсъци. Докато магистрала „Струма” не бъде изцяло завършена, това ще продължи да се случва”, коментира председател на Управителния съвет на АПИ.

Той добави, че за близо 40% от третокласната пътна мрежа няма да се заплащат пътни такси и ще са безплатни за движение. Част от тези пътища водят до населени места, до които няма друга алтернатива като път

Инж. Лазаров е категоричен, че въпросните пътища ще се поддържат, въпреки че няма да се плаща такса за тях, тъй като са се появили подобни опасения.

„С въвеждането на електронната винетка ще се облекчи режимът на купуването й, защото даваме възможност това да става както онлайн, така и чрез SMS. Ще останат и традиционните начини в пунктовете за продажба и бензиностанциите”, уточни Лазаров.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.