Путин, Меркел и Макрон са обсъдили ситуацията в Сирия

ГЕРБ обвини Нинова, че “пуска плоски лъжи”

МВР със съвети какво да правим при обилни снеговалежи и силен вятър

Патриарх Неофит възглави празнична света литургия в “Св. Александър Невски”

19-годишно момиче е загинало при катастрофа в района на Драгичево

Калоян Паргов: Гражданите от “Малашевци” поискаха да закрием битака

Гайди, заря и регата за 3 март във Варна

БСП ще пита чешкия премиер и ЕК за сделката с ЧЕЗ

Зоран Заев: Македония и Гърция ще намерят достойно решение на спора за името

Александър Симов: Оставката на Теменужка Петкова може да се окаже калкулирана

Дженифър Лорънс работи по документална поредица за сексуалния тормоз

Борисов открива инвестиционен форум на ЕБВР за Западните Балкани в Лондон

Два тира са катастрофирали на „Тракия“, няма сериозно пострадали

Благоевград посрещна над 500 плувци и техните семейства за II Международен турнир „Пирин- Благоевград“

Джулиана Гани пръска сексапил сред природата

Жена със синдрома на Даун стана лице на кампания за красота

woman.hotnews.bg

Американска компания за козметика избра Кейти Мийд – жена със синдрома на Даун, за лице на своя кампания, предава БТВ. Мотото на кампанията е „Красотата принадлежи на всички“. Предлагат се основно маски и продукти за коса.

32-годишната Кейти Мийд е първата жена с този синдром, която е лице на цяла кампания за красота. Тя е бивш параолимпиец и модел.

Казва, че всеки ден е прекрасен ден да се чувстваш добре в кожата си, а участието ѝ в кампанията показва, че дори хората с увреждания имат способности.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.